شناسهٔ خبر: 67578285 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

حضور 70 نوجوانان پسر گیلانی در مسابقات قهرمانی آزاد کشور

رقابت های تکواندو قهرمانی آزاد کشور در حالی از امروز در حالی به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد که ۷۰ تکواندوکار گیلانی برای رسیدن به اردوی تیم ملی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیئت تکواندو استان گیلان ؛ تعداد ۷۰ تکواندوکار نوجوان (پسران) گیلانی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابتهای جهانی نوجوانان جهان ۲۰۲۴ کره جنوبی از تاریخ ۱۸ الی ۲۳ تیر ۱۴۰۳ در خانه تکواندو فدراسیون و با حضور بیش از ۱۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور بمنظور کسب جواز حضور در مرحله دوم و متعاقب آن ورود به اردوی تیم ملی با حریفان خود رقابت خواهند داشت.

هیئت تکواندو استان گیلان با برنامه از پیش تعیین شده ، طی دو مرحله برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان استان ( بهمن ۱۴۰۲ و اردیبهشت ۱۴۰۳) و دعوت نفرات برتر این رقابتها و همچنین فراخوان و معرفی بازیکنانی از سوی کمیته استعدادیابی استان طی برنامه ای مدون ، تمرینات آماده سازی نوجوانان استان را بمنظور حضور حداکثری و هدفمند از اردیبهشت ماه تحت نظر کادر فنی تیم منتخب استان آغاز نمودند. این تعداد از بازیکنان شرکت کننده گیلانی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور با مشارکت و حضور ۲۹ تن از مربیان فعال سراسر استان در این رقابتها ثبت نام نمودند.

به پیوست اسامی مربیان و بازیکنان شرکت کننده استان گیلان در مسابقات آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی نوجوانان ( تیر ۱۴۰۳ )  قابل ملاحظه می باشد.

نظر شما