شناسهٔ خبر: 67577680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

محرومیت دلاری برای کنعانی‌زادگان

حکم بدهی هفتاد هزار دلاری کنعانی‌زادگان طی روزهای آتی با اعلام رای رسمی در خصوص محرومیت این بازیکن همراه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین کنعانی زادگان با شکایت ایجنت سابق خود اکنون محکوم به پرداخت جریمه هفتاد هزار دلاری شده که مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد می‌شود. موضوعی که طی روزهای اخیر باعث شده تا این بازیکن کاملا از شرایط روحی مناسب خارج و حتی دعوت باشگاه برای حضور در سفارت هلند و دریافت ویزا را نیز بی پاسخ گذاشته است!

جریمه ۷۰ هزار دلاری باعث شده تا اکنون این بازیکن با محرومیت سه هفته ای نیز مواجه باشد و به این ترتیب سه بازی ابتدایی لیگ را نیز از دست خواهد داد. در نهایت اختلاف مالی شکل گرفته باعث شده تا کنعانی زادگان در انتظار پیشنهادات خارجی‌اش بماند و در صورتی که پیشنهاد اماراتی‌اش جدی شود، بعید نیست فصل آتی از جمع سرخ‌ها بار دیگر جدا شود.

 جریمه ۷۰ هزار دلاری باعث خواهد شد او در همین فصل نسبت به برخی بازیکنان دریافتی کمتری داشته باشد و به همین دلیل موضوع پیشنهاد خارجی‌اش را دنبال خواهد کرد تا از حیث مالی دچار خسارت نشود.

این در حالیست که باشگاه پرسپولیس در اواخر فصل گذشته و بعد از اطلاع از این ماجرا، در گفتگوهایی که با ایجنت سابق مدافع ملی پوش خود داشت، درخواست کرده بود که مساله شکایت را به تاخیر انداخته تا این باشگاه از این حیث متضرر نشود. اکنون با تعطیلی لیگ و پیگیری صورت گرفته، کنعانی زادگان با جریمه هفتاد هزار دلاری و محرومیت مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد دارند با برنامه ریزی باشگاه در سفارت حضور یافته تا ویزای هلند برای برگزاری اردو را دریافت کنند اما کنعانی زادگان پاسخی به این درخواست نداشته و حتی پاسپورت خود را نیز در اختیار مدیریت تیم قرار نداده است. 

 

نظر شما