شناسهٔ خبر: 67577655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

بابک محمدی سرپرست جدید انجمن پاراوزنه‌برداری شد/ کوهپایه‌زاده: از تجربیات رضازاده در وزنه‌برداری بهره می‌بریم

در جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توانیابان، بابک محمدی به عنوان سرپرست جدید انجمن پاراوزنه‌برداری منصوب شد.

صاحب‌خبر -

رئیس فدراسیون جانبازان و توانمندان در حکمی رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توانیابان با حضور جلیل کوهپایه‌زاده برگزار شد. در این جلسه مسوولان انجمن ۲ رشته ورزشی معرفی شدند.

در ابتدا این جلسه کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم از این ایام بهره لازم و کافی را ببریم.

وی همچنین انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم کشورمان تبریک گفت و برای او و همکارانشان در دولت چهاردهم آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

کوهپایه‌زاده ادامه داد: جلسات شورای راهبردی فدراسیون با هدف بررسی نامزدهای پست ریاست انجمن های ورزشی برگزار شد و پس از ارزیابی های صورت گرفته سرپرست ۲ انجمن ورزشی معرفی می‌شوند. با پیشنهاد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ماهرخ احمدپناه به عنوان سرپرست انجمن مچ اندازی منصوب شد که برای او در این مسیر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در بازی های پاراآسیایی تاشکند ۲۰۲۵ جوانان در رشته پارامچ اندازی بتوانیم مدال‌های زیادی را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حسین رضازاده رئیس پیشین انجمن وزنه برداری گفت: رضازاده از قهرمانان بزرگ ورزش وزنه‌برداری است و اکنون به عنوان عضو افتخاری هیات‌رئیسه در فدراسیون حضور دارد و به طور حتم از تجربیات او در رشته وزنه برداری بهره مند خواهیم شد. بابک محمدی به عنوان سرپرست هدایت انجمن پاراوزنه برداری را برعهده می‌گیرد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد و باز هم شاهد درخشش ملی پوشان این رشته در مسابقات پیش رو باشیم.

در ادامه این جلسه مدیران حاضر در نشست، گزارشی از عملکرد واحدهای خود در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی برای حضور در پارالمپیک پاریس و همچنین برنامه‌ها و اقدامات فدراسیون برای این رقابت‌ها و بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ ارائه کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما