شناسهٔ خبر: 67576894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انزو مارسکا:

از مربیگری در یکی از بهترین تیم‌های جهان خوشحالم

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، می‌گوید از حضور در این باشگاه و همکاری با بازیکنان بااستعداد هیجان‌زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کار مربی ایتالیایی آسان نخواهد بود، چون نتایج دو فصل اخیر چلسی فاجعه بار بوده، اما انزو مارسکا مشتاقانه منتظر شروع این ماجراجویی جدید است.

پس از رساندن لسترسیتی به لیگ برتر، مربی ایتالیایی تلاش خواهد کرد تا شور و شوق را به یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های انگلیس بازگرداند.

او به سایت رسمی باشگاه درباره پذیرفتن پیشنهاد چلسی و کار در این باشگاه گفت: "من بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام. این یک سفر فوق‌العاده خواهد بود و بی‌صبرانه منتظرم تا هر چه زودتر کارم را شروع کنم."

هفته اول حضور در چلسی چطور بود؟
بسیار چالش برانگیز بود و در واقع خیلی هم طبیعی است. همیشه همینطور است: شما سعی می‌کنید با همه افراد حاضر در مرکز تمرین و برخی از بازیکنانی که از قبل اینجا هستند آشنا شوید اما احساس بی‌نظیری به شما می‌دهد.

2051781

مربیگری در تیمی با بازیکنان استعداد؟
بسیار هیجان‌زده‌ام. یکی از دلایلی که من اینجا هستم همین است که معتقدم تیم بسیار قوی و پر استعداد است. اکنون مهم‌ترین چیز این است که بتوانیم ترکیب و سیستم درستی ایجاد کنیم.

موفقیت فصل گذشته با لسترسیتی چقدر اهمیت دارد؟
فکر می‌کنم هر مدیری ایده یا سبک خاص خودش را دارد. وضعیت من کاملاً واضح است. سال گذشته به خوبی پیش رفت اما اکنون شروع جدیدی است. این یک فصل جدید، یک تیم جدید و یک باشگاه جدید است، یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان. من خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

نظر شما