شناسهٔ خبر: 67576548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

کنعانی: حمایت از لبنان را یک اصل می‌دانیم؛ در زمان مقتضی برای این حمایت تردیدی به خود راه نمی‌دهیم کنعانی: حمایت از لبنان را یک اصل می‌دانیم؛ در زمان مقتضی برای این حمایت تردیدی به خود راه نمی‌دهیم

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سؤالی درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و موضع تهران نسبت به این موضوع گفت: ما به استقبال تحولات ‌نمی‌رویم. همان طور که پیش از این گفته‌ام ما درباره لبنان دیدگاه روشنی داریم. به گزارش ایسنا، وی افزود : هرگونه تعدی و تجاوز رژیم صهیونیستی به

صاحب‌خبر -

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سؤالی درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و  موضع تهران نسبت به این موضوع گفت: ما به استقبال تحولات ‌نمی‌رویم. همان طور که پیش از این گفته‌ام ما درباره لبنان دیدگاه روشنی داریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود : هرگونه تعدی و تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان زمینه‌ساز تشدید تنش و بی ثباتی و ناآرامی در منطقه خواهد بود و صلح و ثبات منطقه را مورد تهدید قرار می‌دهد.

کنعانی گفت: اقدامات ماجراجویانه رژیم صهیونسیتی می‌تواند امنیت و ثبات را در کل منطقه و جهان تحت تاثیر قرار دهد. دنیا مسئولیت دارد نسبت به اقدامات ماجراجویانه این رژیم با قاطعیت عمل کند.

کنعانی همچنین افزود: تجربه نشان داده که ملت و دولت و ارتش لبنان در حمایت از امنیت ملی خود کشور و ملت مقتدری هستند و مقاومت در لبنان، اکنون قدرتمندتر از هر زمان دیگری آماده دفاع از امنیت کشور و شهروندان خود است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در همین چارچوب خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت از امنیت مردم و مقاومت لبنان را برای خود اصل می‌داند و در حمایت از ملت لبنان و امنیت این کشور در زمان مقتضی هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

وی بار دیگر تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی نیز باید متوجه پیامدهای هرگونه اقدام ماجراجویانه خود در منطقه به ویژه نسبت به لبنان باشد.

منبع: etemadonline-666524

برچسب‌ها:

نظر شما