شناسهٔ خبر: 67576232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

موراتا: احتمالا بعد از یورو از تیم ملی اسپانیا می‌روم

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیا، اعلام کرد که به خداحافظی از بازی‌های ملی بعد از رقابت‌های یورو 2024 فکر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا آماده جدایی از تیم ملی اسپانیا است. مهاجم اتلتیکو مادرید در مصاحبه با ال موندو تصمیم خود را که هنوز قطعی نیست، اعلام کرد و همچنین در پاسخ به انتقادات مختلفی که در این سال‌ها به او وارد شده صحبت کرد.

موراتا همراه تیم ملی اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یورو حضور دارد و باید فرداشب به مصاف اسپانیا برود.

موراتا درباره تصمیمش برای جدایی از تیم ملی گفت: "به احتمال زیاد بعد از مسابقات جام ملت‌های اروپا از تیم ملی جدا می‌شوم."

2051775

در پایان پیروزی بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل آلمان، داور یک کارت زرد را به سمت نیمکت نشان داد. در ابتدا تصور می‌شد که داور کارت را به موراتا نشان داده است و این باعث می‌شد او نیمه نهایی را از دست بدهد. اما این اخطار برای موراتا نبود و او در نیمه نهایی بازی می‌کند.

موراتا در این مورد گفت: "برخی از قبل می‌گفتند امیدوارم به موراتا کارت زرد بدهند تا بدون او بهتر بازی کنیم. من اغلب می‌گویم که لحظات سختی برای من در اسپانیا وجود دارد، گاهی اوقات پیچیده است. چیزی که می‌خواستم این بود که آرام باشم. در نهایت همه چیز به احساسات مربوط می‌شود و افراد نزدیک من این را می‌دانند، اما در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست و باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود. الان روی تیم ملی تمرکز کرده‌ام."

نظر شما