شناسهٔ خبر: 67575764 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حسینی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار براي ساخت راه هاي روستايي مينودشت، کلاله، گاليکش و مراوه‌تپه

صاحب‌خبر -
اختصاص اعتبار براي ساخت راه هاي روستايي  مينودشت، کلاله، گاليکش و مراوه‌تپه
خبرگزاری آریا - نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس گفت: راه های روستایی دچار مشکلاتی هستند که جلسه ای به همراه استاندار با رئیس سازمان راهداری داشتیم و در این رابطه مباحثی مطرح شده است.

سید نجیب حسینی ، با اشاره به مشکلات جاده های حوزه انتخابیه گفت: راه های روستایی دچار مشکلاتی هستند که جلسه ای به همراه استاندار با رئیس سازمان راهداری داشتیم و در این رابطه مباحثی مطرح شده است.
وی افزود: خوشبختانه منابع لازم برای روکش آسفالت برخی از راه های روستایی اختصاص یافت و در اولویت برنامه های سال جاری قرار گرفت.
این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: چندین راه روستایی در حوزه انتخابیه وجود دارد که از زیرساخت لازم برخوردار نیستند لذا مقرر شد که اعتبار لازم برای آنها در نظر گرفته شود تا عملیات اجرایی روکش آسفالت آنها انجام گیرد.
نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد دستورات لازم از سوی معاون وزیر راه صورت پذیرد تا مسئولان استانی در اسرع وقت کار ساخت این مسیرها را انجام دهند بنابراین امیدوارم که این موضوع سریعا انجام شود و رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد./
پایان پیام

نظر شما