شناسهٔ خبر: 67574976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

بیانیه آیت‌الله مدرسی یزدی درباره حماسه انتخابات ریاست جمهوری

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان درباره حماسه انتخابات ریاست جمهوری پیامی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان درباره حماسه انتخابات ریاست جمهوری پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به لطف خداوند متعال مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشکوه مردم به پایان رسید، دوران جدیدی از همکاری و همراهی برای ساختن ایران اسلامی پدید می‌آید. منتخب مردم براساس قانون اساسی، باید قانون اساسی را پاس بدارد و تمام توان خود را در اجرای آن به‌کار گیرد. مردم براساس قانون اساسی و برای اجرای آن، آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.

این هدفی است که نامزدها و مردم و نظام بر آن تأکید داشته و دارند. قانون اساسی و رهبری برآمده از آن، دو محور اصلی در نظام اسلامی می‌باشند و هر مسئولی در هر جا موظف به رعایت این دو محور می‌باشد. انحراف از این دو محور در هر سطحی ـ خدای ناکرده ـ موجب آسیب‌های جدّی به مردم و کشور خواهد شد.

استقلال در برابر زیاده‌ طلبانِ مستکبرِ جهانی و آزادی از قیود خودکامگی و استبداد و حفظ یکپارچگی و پای‌بندی به اسلام عزیز و دستورات متعالی قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم الصلاة و السلام ـ که عدالت و رسیدگی به ناتوانان و تسهیل و توفیق خدمت به مردم از برجسته‌ترین آنهاست ـ انتظار مردم از همه دولت‌ها و دولت آینده است.

از خدای بزرگ خواهانم که بهترین پاداش‌ها را به مردم ما عنایت فرماید و به رئیس جمهور منتخب و همه خدمتگزاران، توفیق مضاعف عنایت فرماید.

سید محمدرضا مدرسی

نظر شما