شناسهٔ خبر: 67574766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مهدی لیموچی یک قدم تا پرسپولیسی شدن

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهدی لیموچی، به زودی با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

وینگر آلومینیوم که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را دارد، یکی از  بازیکنان خبرساز نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر محسوب می‌شود.

لیموچی که در مصاحبه اخیرش با فوتبالی اعلام کرده بود از استقلال، سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد دارد و با رد پیشنهاد استقلال مذاکرات با دو گزینه سپاهان و پرسپولیس را پیش می‌برد به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده است.

او در مصاحبه‌اش به این نکته هم اشاره کرد که طرفدار تیم پرسپولیس است و گویا فاصله چندانی تا پوشیدن پیراهن تیم محبوبش ندارد چرا که براساس شنیده های فوتبالی، مذاکرات نهایی لیموچی با باشگاه پرسپولیس موفقیت‌آمیز بوده است. 

با توجه به قرارداد داشتن با آلومینیوم و صحبت های اخیر محمد رجاییان مدیرعامل آلومینیوم اراک که گفته بود بند فسخ این بازیکن غیرقانونی است و این باشگاه شرط ویژه‌ای برای صدور رضایتنامه لیموچی دارد، حالا باید منتظر ماند و دید که باشگاه پرسپولیس چگونه رضایتنامه لیموچی را از باشگاه آلومینیوم خواهد گرفت.

به این نکته هم اشاره کنیم که پیش از این، تنها بازیکنی که باشگاه پرسپولیس مذاکره با او را تایید کرده بود، مهدی لیموچی بود که حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، اسم او را مطرح کرده بود.

برچسب‌ها:

نظر شما