شناسهٔ خبر: 67574460 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

ضرورت استفاده ساکنان مناطق گرم و خشک از آبرسان‌

یک متخصص پوست و مو گفت: با توجه به اینکه آب و هوای غالب در کشور ما، گرم و خشک است، افرادی که در این نوع مناطق آب وهوایی زندگی می‌کنند حتما از آب‌رسان‌های قوی حاوی اکتیو cube۳ استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،محمد رضوانی روز دوشنبه در رابطه با تاثیر درمانی اکتیو cube۳ افزود: این ماده از جمله اسیدهای خاص با پایه ماندگاری بسیار بالا است و در از بین بردن چین وچروک‌های پوست نقش غیرقابل انکاری را ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر تاثیر این ترکیب در برخی روندهای درمانی، اظهار داشت: مصرف هیالورونیک اسید با ترکیب اکتیو cube۳ بر درمان‌هایی که پایه آب دارند باعث ماندگاری بیشتر می‌شود و در مواردی مانند درمان‌های جوانسازی پوست، مزوتراپی لک‌های پوستی و حتی موی سر کاربرد دارد.

رضوانی توضیح داد: اکتیو cube۳ در درمان چین وچروک پوست هم مهم است و در کنار رتینول باعث شفافتر شدن پوست می‌شود. همچنین این موضوع اثبات شده که جذب آب در لایه‌های پوست باعث کلاژنسازی و رفع چین‌وچروک در پوست‌های حساس می‌شود.

این پزشک در تشریح بیشتر اثرات این عنصر حیاتی ادامه داد: غلظت هیالورنیک اسید و ماندگاری آن در بافت پوست تقریبا پنج برابر آب است و همین ویژگی باعث شده تا در مصارف زیبایی و درمانی فراوانی به کار برده شود و به عنوان یک پایۀ ثابت و موثر در ترکیبات محصولات پوستی و درمانی استفاده شود.

به گفته رضوانی، افرادی که به سلامت، شفافیت و تاثیر درمانی در روتین پوست خود اهمیت می‌دهند، اگر می‌خواهند نتیجۀ بهتری از آن بگیرند بهتر است از cube۳ و محصولاتی که حاوی آن هستند، استفاده کنند.

وی افزود: محصولات مراقبتی حاوی اکتیو cube۳ در این شرایط بیشتر از پوست مراقبت می‌کنند، چرا که تمام لایه‌های پوست را تغذیه و آب‌رسانی می‌کنند.

رضوانی تصریح کرد: آب رسانی به پوست یکی از مهمترین اقداماتی است که یک فرد می‌تواند در روتین روزانه خود داشته باشد. لزوم وجود سرم‌های حاوی اکتیو cube۳ در روتین پوستی جزو مهمترین مولفه‌های پوستی است. استفاده از سرم‌های آب‌رسان به صورت خالص بهویژه در مواردی که پوست فرد خشک و حساس شده، می‌تواند نتیجه خوبی در ایجاد شادابی و طراوت در پوست ایفا کند.

این پزشک ادامه داد: آبرسان های حاوی اکتیو Cube3 با کاهش پوسته پوسته شدن و بازگرداندن لطافت به پوست آسیب دیده یا خشک، به مراقبت از پوست کمک می‌کند تا ظاهر خود را بهبود بخشد و دارای خاصیت نگهدارنده رطوبت، خواص ضد چروک، ضد سوزش، تغذیه و خواص پاک‌کنندگی رادیکال‌های آزاد است.

رضوانی اظهار داشت: تغییر سبک زندگی، عادات غذایی و برنامه‌های شلوغ تقاضای افراد را به ترکیبات و اکتیوهای حاوی اکسیر جوانیCUBE3 در محصولات مراقبت پوستی بیشتر می‌کند. پایداری امولسیون و همچنین تغذیه پوست را بهبود می‌بخشد و از آسیب‌های پوستی جلوگیری کرده و باعث ترمیم آسیب‌های قبلی می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش تقاضا برای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست در حال حاضر رشد بسیاری داشته است، اظهار امیدوار کرد : شرکت‌های داخلی هم به زودی وارد این بازار جذاب شوند تا اکسیر جوانی CUBE3 با هزینۀ کمتری در اختیار مصرف کننده‌ها قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما