شناسهٔ خبر: 67574326 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

خداحافظی تونی کروس؛ این‌بار از آلمان/کدام کشور مقصد نهایی فوق ستاره شد؟

اقتصادنیوز: ستاره تیم ملی آلمان که چند روز پیش با انتشار پیامی در شبکه «ایکس» به طور رسمی با فوتبال ملی خداحافظی کرد، حالا مقصد اصلی خود را برای زندگی مشخص کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، تیم ملی آلمان در دیدار یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ که با میزبانی همین کشور در حالی برگزاری است، برابر اسپانیا تن به شکست داد و حذف شد تا رویای ژرمن‌ها برای فتح قهرمانی در خاک خود به سرانجام نرسد.

در همین زمینه تونی کروس، ستاره باشگاه رئال مادرید و مهندس تیم فوتبال آلمان که پیش از یورو 2024 گفته بود در پایان این رقابت‌ها خداحافظی می‌کند، با انتشار تصویری از خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ممنون آلمان!»

photo_2024-07-07_15-07-49

به گزارش اقتصادنیوز، تونی کروس ۳۴ ساله پیش‌تر پس از شکست برابر اسپانیا در جمع خبرنگاران گفت: «صادقانه بگویم در حال حاضر تنها حسی که دارم، تمام شدن (رویای) یورو است چون همگی هدف بزرگی داشتیم و می‌خواستیم دسته‌جمعی به آن برسیم و این رویا خیلی ساده فروپاشید! البته می‌توانیم به‌ خاطر پیشرفتی که داشتیم، به خودمان افتخار کنیم. خوشحالم که به آلمان به عنوان کشوری فوتبال‌دوست کمک کردم تا دوباره امیدوار شود. مطمئنم که تیم در آینده موفق خواهد شد اما hمروز ناراحتیم چون می‌خواستیم کمی بیشتر در جام بمانیم.»

دیگر در آلمان نمی مانم

به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس مطلبی که سایت روزنامه خبر ورزشی منتشر کرد، تونی کروس بعد از خداحافظی از تیم ملی آلمان در یک مصاحبه جنجالی از سیاست‌های مهاجرتی کشورش انتقاد کرد. به گزارش اقتصادنیوز، هافبک پیشین رئال مادرید گفت: «آلمان به خاطر مهاجرت انبوه دیگر کشور ۱۰ سال قبل نیست. با مهاجرت انبوه، شرایط کشور از کنترل خارج شده است. همه جا مشکلاتی وجود دارد. همه جا خیلی شلوغ است. ترجیح می‌دهم در اسپانیا بمانم، چون می‌ترسم دخترم در شهرهای بزرگ آلمان بعد از یازده شب از خانه بیرون باشد.»

نظر شما