شناسهٔ خبر: 67574170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل امور مالیاتی استان قم عنوان کرد؛

پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری‌ قم

قم- مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: ۱۳۰۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات ارزش افزوده پرداختی شهروندان قمی به حساب شهرداری‌ و دهیاری‌های استان قم واریز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیروبخش پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱,۳۰۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات ارزش افزوده پرداختی شهروندان قمی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان قم واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم بیان کرد: شاخص توزیع این درآمد در بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سرانه جمعیت است و بر این اساس سهم شهرداری قم حدود ۱.۲ همت بوده است.

نیروبخش ابراز کرد: کارهای خوبی را هم شهرداری از دریافت این ارزش افزوده‌ها در سال گذشته انجام داده که از جمله آن‌ها احداث پروژه بوستان خضر نبی است.

وی افزود: در واقع یک بخشی از هزینه‌های مربوط به احداث این پروژه از محل ارزش افزوده بوده است و از دیگر موضوعات نیز بحث پروژه تملک و بازگشایی خیابان شهدای دروازه ری قم است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم ادامه داد: از دیگر موضوعات مرتبط بحث پروژه احداث تقاطع غیر همسطح شهدای روحانیت است که آن هم در واقع با کمکی که از محل ارزش افزوده شهرداری دریافت شده از این پروژه اتفاق افتاده است.

نیروبخش بخش میزان تحقق درآمدهای مالیاتی استان را بالاتر از رقم تکلیفی اعلام کرد و گفت: در سال گذشته ۱۰۸ درصد از اهداف قانون بودجه مالیاتی استان محقق شده است.

وی اضافه کرد: در سه ماهه اول امسال تا این لحظه توانستیم ۹۳ درصد اهداف بودجه‌ای رو محقق بکنیم.

نیروبخش با اشاره به اظهارنامه مودیان مشمول ماده ۱۰۰ قانون مالیاتی از مودیان خواست برای برخورداری از مزایای پیش بینی شده در قانون نسبت به تکمیل الکترونیکی اظهارنامه در مهلت مقرر اقدام کنند.

نظر شما