شناسهٔ خبر: 67574059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به تیم ملی فوتسال/ احسان اصولی چوب لای چرخ تیم ملی می گذارد؟

با توجه به نزدیک شدن زمان حضور تیم ملی در رقابتهای جام جهانی، بی توجهی کمیته فوتسال در مسیر موفقیت این تیم همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به تیم ملی فوتسال/ احسان اصولی چوب لای چرخ تیم ملی می گذارد؟
کد خبر: 666492
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۸ ۱۳:۴۵:۴۹

تیم ملی فوتسال کشورمان از اواخر شهریورماه باید در مسابقات جام جهانی ۲٠۲۴ ازبکستان شرکت کند.این در حالی است که قرارداد کادرفنی تیم ملی در اسفند سال گذشته به پایان رسیده و هنوز وضعیت قرارداد آنها مشخص نیست؛ در حالی که قراردادهای فدراسیون معمولا یکساله و تا اواخر اسفند هر سال است.احسان اصولی ریاست کمیته فوتسال در گفت‌وگو با رسانه ها اعلام می‌کند کارهای مربوط به انعقاد قرارداد شمسایی انجام شده است و مشکلی ندارد اما در عمل همچنان هیچ کاری انجام نشده است.بر اساس شنیدها یکی از عواملی که باعث شد پای دستیار خارجی که سرمربی تیم ملی درخواست داده بود به ایران نرسد؛ اقدامات احسان اصولی بوده؛ به این دلیل که فدراسیون امکان پرداخت شرایط مالی به این دستیار را نداشته است.اصولی بعد از این موضوع مدعی شده چند دستیاری که شمسایی به دنبال آنها بوده با تیم‌های دیگر قرارداد منعقد کردند و ما به دنبال گزینه‌های دیگری هستیم. حال باتوجه به زمان کم باقیمانده تا آغاز جام جهانی در شهریور ماه، مشخص نیست این دستیار چه زمانی به ایران می رسد.

به گزارش فارس، از طرفی جمعه ۲۲ تیرماه مسابقات لیگ برتر نیز آغاز خواهد شد و حضور وحید شمسایی سرمربی تیم ملی و کادرفنی جهت تماشای مسابقات در محل برگزاری برای انتخاب بازیکن به دلیل نداشتن قرارداد، توجیهی ندارد. افغانستان یکی از کشورهای حاضر در جام جهانی است که برای اولین بار به این مسابقات صعود کرده و علی رغم نداشتن ساختار و زیرساخت مناسب، برنامه‌ریزی مدونی برای حضور در این مسابقات انجام داده است، اما فوتسال ما که لقب پادشاهی آسیا را یدک می‌کشد با داشتن چنین مدیرانی در آستانه تنزل در جام جهانی خواهد بود. حال با توجه به فاصله کم باقی مانده تا جام جهانی باید منتظر ماند و دید آیا فدراسیون نشین‌ها بالاخره آستین را بالا خواهند زد!

 

نظر شما