شناسهٔ خبر: 67573511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاسخ منفی سمیعی به درخواست خبرنگاران

سیاست ادامه‌دار مدیرعامل استقلال: سکوت!

فرشید سمیعی امروز و به مانند قبل، در حاشیه نشست سالانه مدیران‌عامل باشگاه‌ها، حاضر به گفتگو با رسانه‌ها نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نشست سالانه مدیران‌عامل باشگاه‌های فوتبال ایران، امروز با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون برگزار شد. جایی که مدیران عامل تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول حضور داشتند و تقدیرنامه‌هایی نیز بابت دریافت مجوز حرفه‌ای و ملی به برخی از باشگاه‌ها اعطا شد.

در حاشیه این مراسم، مدیرعاملان تیم‌های مختلف لیگ برتر به صحبت با خبرنگاران پرداخته و به سوالات آنها پاسخ دادند. یکی از چهره‌هایی که اهالی رسانه تلاش زیادی برای گفتگو با او انجام دادند، فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال بود که البته این تلاش‌ها بی‌نتیجه بود.

سمیعی که حضورش به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال تمدید شد و گفته می‌شود گزینه نخست مدیرعاملی آبی‌ها نیز محسوب می‌شود، مدت زیادی است که از گفتگو با رسانه‌ها خودداری کرده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که ابهامات و سوالات فراوانی درخصوص وضعیت فعلی باشگاه استقلال وجود دارد.

2051725

یکی از ابهامات بزرگ و سوال مهمی که برای هواداران استقلال پیش آمده، داستان جذب دو بازیکن بوسنیایی است. نفراتی که آفر رسمی از سوی باشگاه و بدون امضا سمیعی برایشان ارسال شده است. این دو بازیکن در شرایطی از سوی استقلال پیشنهاد رسمی دریافت کرده‌اند که جذب آنها هرگز با استقبال هواداران همراه نشده است. موضوعی که در جریان قرار داشتن یا نداشتن نکونام در روند جذب این نفرات، باعث ایجاد یک ابهام بزرگ دیگر شده است.

از سوی دیگر، گفته می‌شود که برخلاف باشگاه پرسپولیس، هلدینگ خلیج فارس هنوز موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان نشده و به همین دلیل، روند تمدید قرارداد روزبه چشمی و صالح حردانی (شاید به صورت موقت) متوقف شده است.

پس از اینکه نام برخی از بازیکنان برای پیوستن به استقلال مطرح شده، هواداران نسبت به این نفرات موضع‌گیری کرده و شاید تمامی این مسائل دست به دست هم داده که فرشید سمیعی ترجیح دهد در مقطع فعلی، از مصاحبه و شفاف‌سازی درخصوص شرایط تیم خودداری کند که البته این موضوع چندان به مذاق هواداران خوش نخواهد آمد.

به هر شکل در طی هفته‌های اخیر، تلاش خبرنگاران برای مصاحبه با سمیعی، چه در مقابل ساختمان باشگاه و چه در مراسم‌های مختلف نظیر نشست سالانه مدیرعاملان، بی‌نتیجه بوده و نکته جالب‌تر اینکه، جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها نیز درست به مانند سرپرست مدیرعاملی باشگاه، در مقطع فعلی سکوت را ترجیح داده که این موضوع برخلاف رویه‌ای است که هر دو در فصل قبل در پیش گرفته بودند.

نظر شما