شناسهٔ خبر: 67571840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آقای بیرانوند چشمت به پول خورده خودت را گم کردی؟/ خوب حق هوادار را کف دستش گذاشتی/ گاریدو مطمئناً از ایرانی‌ها بهتر است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به سطح دانش و آگاهی مربیان ایرانی قطعاً آقای گاریدو بهتر از بقیه می‌تواند برای پرسپولیس اتفاقات خوب را رقم بزند.

صاحب‌خبر -

رحیم یوسفی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تغییرات به وجود آمده در کادر فنی و حضور سرمربی اسپانیایی اظهار داشت: الان تقریباً تمام مربیان ایران مشخص شده‌اند و می‌دانیم که چه کسانی چطور و به چه ترتیب در تیم‌ها می‌توانند تاثیرگذار باشند. در واقع همه امتحان شان را پس داده اند. چند نفری هستند مثل آقای یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی که بهتر نتیجه گرفته اند تکلیف بقیه هم روشن است. در صورتی که می‌بینیم مربیان خارجی با علم روز مثل همین اوسمار که فصل قبل در پرسپولیس کار می‌کرد توانایی‌های بیشتری دارند.

وی افزود: قطعاً سرمربی اسپانیایی با انگیزه و امیدواری‌های زیادی هدایت تیم پرسپولیس را در دست گرفته و می‌خواهد اتفاقات خوب را با این تیم برای خودش رقم بزند. در صحبت‌هایش شنیدم که گفته بود تقریباً اکثر بازیکنان پرسپولیس را می‌شناسد که این خیلی خوب است. مهم این است که زودتر تمرینات را شروع کنیم تا او بتواند بیشتر با تیم اخت بشود و هماهنگی بین بازیکنان را به وجود بیاورد .

بازیکن قدیمی پرسپولیس همچنین درباره موضوع علیرضا بیرانوند و آمد و رفتی که ظرف یک سال گذشته انجام داده تاکید کرد: متاسفانه آقای بیرانوند ثابت کرد که در حد و اندازه‌های بودن در تیم پرسپولیس نیست. بعضی‌ها ذاتاً غنی و ثروتمند هستند و بعضی‌ها وقتی به پول و زندگی مرفه می‌رسند خودشان را گم می‌کنند. آقای بیرانوند ما که دیگر می‌دانیم از کجا آمده‌ای و به حالا به کجا رسیده‌ای. چرا می‌آیی در شرایطی که مردم با ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان حقوق دارند زندگی‌شان را به سختی می‌گذرانند با این همه ثروت می‌گویی من پول ندارم.

آقای بیرانوند چشمت به پول خورده خودت را گم کردی؟/ خوب حق هوادار را کف دستش گذاشتی/ گاریدو مطمئناً از ایرانی‌ها بهتر است

یوسفی اضافه کرد: کسی که می‌رود در استخر و دریا عکس خانوادگی می‌گذارد و زندگی خصوصی‌اش را مقابل چشم دیگران قرار می‌دهد نمی‌تواند ادعا کند که زندگی سختی دارد. امیدوارم بدانی که کجا آمده بودی و حالا چه تیمی را از دست دادی. آقای بیرانوند چشمت به پول خورده خودت را گم کردی؟ یادت رفته قبل از رسیدن به این ثروت و شهرت چه کارهایی انجام می دادی؟ الان همان افراد در همان مشاغل سخت چشم شان به توست و دل خوشی شان به تیم پرسپولیس! بعد این مدلی حق عاشقی شان را کف دستشان می گذاری؟

بازیکن قدیمی پرسپولیس همچنین تاکید کرد: با بی‌حرمتی که به بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس انجام دادی آن یک مقدار احتمالی که هواداران می‌توانستند شما را در تیم بپذیرند هم از بین رفت. کسی که به خاطر پول اینقدر با روح و روان هواداران بازی می‌کند همان بهتر که در پرسپولیس نباشد. خودش بهتر از هر کسی می‌داند که اگر در این تیم نباشد بیرون از اینجا از نظرها محو می‌شود و دیگر کسی او را به یاد نخواهد آورد. به هر جایی هم که رسیده از پرسپولیس رسیده بنابراین باید قدر جایی که بوده را بداند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدوارم تمرینات هرچه زودتر شروع بشود و با یک اردو و بدنسازی خوب تیم آماده ورود به مسابقات لیگ برتر شود. هر بازیکن دیگری هم که می‌خواهد برود نباید جلوی او را گرفت. پرسپولیس جایی نیست که منت بازیکنان را بکشند بلکه بازیکنان هستند که باید منت پرسپولیس را بکشند تا بتوانند پیراهن این تیم را به تنشان کنند. شک ندارم که فصل آینده هم پرسپولیس می‌تواند با قدرت قهرمان شود.

نظر شما