شناسهٔ خبر: 67571751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اولین خرید پرسپولیس امروز نهایی می‌شود

انتقال مهدی لیموچی بازیکن تیم آلومینیوم به پرسپولیس امروز نهایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و آلومینوم بر سر انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس از مدتها قبل مذاکرات متعددی را برگزار کردند و درنهایت به نظر می‌رسد توافق نهایی انجام شده است.

گویا در نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی که امروز در سالن آمفی تاتر مرکز ملی فوتبال برگزار شد، مدیرعامل پرسپولیس توافق نهایی را با محمد رجائیان مدیرعامل آلومینوم انجام داد و قرار بر این شد تا باشگاه پرسپولیس با پرداخت مبلغ رضایت نامه موردنظر باشگاه آلومینوم، لیموچی را به خدمت بگیرد.

گویا مبلغ درخواستی رجاییان برای صدور رضایت نامه مهدی لیموچی دلیل اصلی این جلسه بود که درنهایت هردو طرف به توافق نهایی رسیدند. اگرچه نقل و انتقالات فوتبال ایران ثابت کرده تا زمانی که بازیکن پای برگه قرارداد را امضا نکند نمی‌توان از قطعیت انتقال او خبر داد اما به نظر می‌رسد می‌توان انتقال لیموچی به پرسپولیس را نهایی تلقی کرد تا پرسپولیس که تا به اینجای کار هیچ فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته بتواند با رونمایی از مهدی لیموچی به‌عنوان نخستین خرید تابستانی خود، با قدرت وارد نقل و انتقالات شود.

مهدی لیموچی فصل قبل مجموعا در لیگ و حذفی ۶ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد تا امروز یکی چهره‌های اصلی نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد.

نظر شما