شناسهٔ خبر: 67571444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگ به دکتر پزشکیان

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی‌پور در پیامی، پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی، پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.در این پیام آمده است:

جناب دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ملت ایران

سلام علیکم

برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، تبلور مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام و تضمینی برای حیات طیبه انقلاب اسلامی و گفتمان برخاسته از آن محسوب می‌شود. کسب توفیق و پیروزی جنابعالی در این انتخابات پرشکوه و جلب اعتماد مردم غیور ایران را تبریک می‌گویم. حماسه حضور مسئولانه  ایرانیان خارج نشین در انتخابات اخیر و سهم آنان در رقم خوردن  این حماسه مردمی نشان داد که فرزندان این مرز و بوم در هر نقطه‌ای از دنیا به عهد و پیمان خود و سرزمین مادری و کهن خود پایبند هستند.

همانطور که جنابعالی کرارا فرموده‌اید، ادای شکر این نعمت و موهبت الهی در گروی خدمت مستمر و خالصانه به ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواهد بود. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با عنایت خداوند متعال تا کنون، گام های بلندی برای توسعه دیپلماسی فرهنگی و تبیین و معرفی فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی ـ اسلامی در سرتاسر دنیا برداشته و ریل گذاری واقع بینانه و روشنی را در استمرار این مسیر به ویژه در حوزه همسایگان صورت داده است. 

بی شک، پیشبرد منویات مقام معظم رهبری دام عزه در این حوزه و تحقق اهداف و راهبردهای کلان ترسیم شده در گروی ایفای نقش قرارگاهی این مجموعه است که با مساعدت و معاضدت دولت محترم محقق خواهد شد. 

امید است در دولت چهاردهم،  با ارتقای دیپلماسی فرهنگی و هم افزایی مؤثر نهادهای علمی و اجرایی، شاهد رقم خوردن بهترین دستاوردها و تحولات در این مسیر روشن و آینده ساز باشیم. انشاالله.

انتهای پیام/ 
 

نظر شما