شناسهٔ خبر: 67570883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناوه:

پرچم‌های عزای حسینی در محورهای مواصلاتی گناوه نصب شد

گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: حدود ۲۰۰ پرچم در محورهای مواصلاتی شهرستان گناوه با همکاری اداره راه و شهرسازی به مناسبت ماه محرم نصب شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پرچم سید الشهدا علیه السلام تا ابد بر فراز تاریخ می‌درخشد، اظهار داشت: با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه واقعه کربلا و عاشورای حسینی، خادمین زوار ابا عبدالله علیه السلام به تأسی از حرکت امام حسین علیه السلام و ادامه راه آن حضرت با نصب پرچم منقش به نام اهل بیت علیهم السلام از استان هرمزگان تا مرز شلمچه و محورهای مواصلاتی یاد ماه محرم و صفر را گرامی می‌دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: عاشقان ابی عبدالله علیه السلام هرساله برای گرامیداشت ماه محرم و صفر با نصب پرچم در گذرگاه‌ها، اتوبان معابر اصلی شهر و پل‌ها، جلوه‌ای از شکوه عزای سید الشهدا را رقم می‌زنند.

وی گفت: در شهرستان گناوه نیز با نصب حدود ۲۰۰ پرچم در محورهای مواصلاتی با همکاری اداره راه و شهرسازی به عنوان علامت محرم و به عشق سیدالشهداء یاد سرو آزادگان را گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: همچنین خادمین عاشورایی زوار ابا عبدالله علیه السلام در ایام اربعین با برپایی مواکب، ایستگاههای پذیرایی و تجهیز حسینیه‌ها میزبان زائران کوی عشق از استان‌های همجوار هستند.

نظر شما