شناسهٔ خبر: 67570804 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

امکان سرمایه‌گذاری همزمان در طلا، سهام، بانک فراهم شد

فراصندوق FOF جدیدترین ابزار سرمایه‌گذاری تحت نظارت سازمان‌ بورس فعالیت می‌کند که امکان سرمایه‌گذاری همزمان در طلا، سهام و بانک را فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

فرا‌صندوق یا Fund Of Funds از ابزارهای مالی مدرن در بورس‌های جهانی است که در بازار‌سرمایه ایران توسط مشاور سرمایه‌گذاری ترنج تاسیس شده است. مهمترین مزیت این صندوق متنوع‌سازی دارایی است، یعنی این صندوق‌ها امکان این را دارند در شرایط متفاوت بازار دارایی‌های خود را به سمت سپرده‌بانکی، سهام در بورس، صندوق طلا و… هدایت کرده و بازدهی سرمایه‌گذاری را بالا ببرند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و سرمایه‌گذاری می‌توانند با شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ تماس بگیرند و یا به سایت صندوق تمشک مراجعه کنند.

همه تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد نگذارید

به اعتقاد همه کارشناسان در سرمایه‌گذاری حرفه‌ای نباید تمام سرمایه خود را به خرید یک دارایی مثلا سهام، طلا، ارز و... اختصاص دهیم بلکه باید پرتفوی یا سبدی از این دارایی‌ها را خریداری کنیم.

فرا‌صندوق تمشک این مزیت را فراهم کرده و با استفاده از دانش تحلیل‌گران سبدی از دارایی‌های مختلف را برای سرمایه‌گذاران تشکیل می‌دهد تا ریسک سرمایه‌گذاری را به حداقل برساند.

افزایش بازدهی با نوسان‌گیری از بازار‌های مالی

مزیت دیگر  فرا‌صندوق تمشک؛ نوسان‌گیری از افت و صعود بازارهای مختلف مالی است، برای مثال در شرایطی که بازار سهام نزولی و طلا صعودی است این صندوق سهم طلا در پرتفوی را افزایش داده و بازدهی را بالا می‌برد یا در شرایطی که تمامی بازارها راکد هستند درصد سپرده بانکی را افزایش می‌دهد تا سود هموار و روزشمار دریافت کند.

آیا به صورت فردی می‌توانیم در تمامی بازار‌های مالی سرمایه‌گذاری کنیم؟  

افراد می‌توانند متنوع‌سازی دارایی را انجام دهند و همزمان طلا، ارز، سهام و... خریداری کنند اما کمتر کسی می‌تواند همزمان تمامی بازارها را رصد کند و اقدام به معامله‌گری در بازارهای مختلف مالی کند. این اقدام را فر‌اصندوق تمشک به پشتوانه تیم تحلیل و معامله‌گران حرفه‌ای انجام می‌دهند.

پشتوانه و امنیت سرمایه‌گذاری در فرا‌صندوق چیست؟

فراصندوق‌ تحت نظارت سازمان بورس فعالیت دارد و نماد این صندوق به‌نام «تمشک» در تابلوی معاملات بورس ایران ثبت شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق سامانه‌های معاملاتی تمامی کارگزاری‌های بورسی و در ساعات معاملات بازار‌سرمایه واحد‌های این صندوق را خرید و فروش کنند.

مراحل سرمایه‌گذاری در فرا‌صندوق تمشک بدون کد‌بورسی:

  • تماس با شماره پشتیبانی ۰۲۱۷۹۳۲۶
  • دریافت کد‌بورسی از طریق کارگزاری بانک پاسارگاد
  • ادامه مراحل خرید و سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در صورت داشتن کد‌بورسی:

  • ورود به پنل کارگزاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۵
  • رفتن به قسمت جستجو و وارد کردن عنوان «تمشک»
  • خرید واحد‌های سرمایه‌گذاری «تمشک» به میزان دلخواه

  برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به صفحه « صندوق تمشک » مراجعه کنید و شماره خود را ثبت کنید تا کارشناسان بورس با شما تماس بگیرند.

نظر شما