شناسهٔ خبر: 67570613 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مذاکره بیرانوند با سپاهان؛ از شایعه تا واقعیت...

وضعیت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان هنوز نامشخص است و هر روز خبر جدیدی از مذاکره این گلر با تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد. جدیدترین شایعه درباره این دروازه‌بان، مذاکره با تیم سپاهان است که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

صاحب‌خبر -

این روزها بازار شایعات نقل و انتقالاتی داغ است و هر روز اخبار جدیدی از مذاکره بازیکنان با تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد. یکی از همین شایعات خبر مذاکره علیرضا بیرانوند، دروازه بان مغضوب فصل گذشته پرسپولیسی‌ها با تیم سپاهان است. بیرانوند که بعد از فسخ جنجالی با  پرسپولیس خبر مذاکره و توافقش با تیم تراکتور به گوش می‌رسید، از خود ویدئویی منتشر و در آن اعلام کرد دیگر به پرسپولیس برنمی‌گردد. همه غقیده داشتند او  فصل آینده در تیم تراکتور بازی خواهد کرد اما چند روز بعد خبر مذاکره این بازیکن با تیم سپاهان به گوش رسید که گفته شد باعث انصراف تراکتوری‌ها از جذب این دروازه بان شده است!

با اینکه در توانایی‌های بیرانوند شکی نیست و سال‌هاست دروازه بان ثابت تیم ملی کشورمان است اما با حضور پیام نیازمند و نیما میرزازاد، مذاکره سپاهان با علیرضا بیرانوند قابل توجیه نیست. پیام نیازمند و نیما میرزازاد گلرهای تیم سپاهان در سال‌های گذشته توانایی‌های خود را در چارچوب دروازه این تیم نشان داده  و نیازمند قرارداد دارد، میرزازاد هم به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده است.

با حضور نیازمند و میرزازاد، جذب بیرانوند در تیم سپاهان نامعقول به نظر می‌رسد، مگر آنکه این تیم قید دروازه بان شماره یک خود را برای فصل آینده بزند و به سراغ گلر مغضوب سرخ‌ها برود.

نظر شما