شناسهٔ خبر: 67569545 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرخ‌ها از سپاهان سبقت گرفتند؛

اختصاصی: ستاره نقل و انتقالات در یک قدمی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس توانسته توافق اولیه برای جذب ستاره 24 ساله ملی‌پوش را انجام بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرخ پوشان که برای جایگزینی مهدی ترابی به شدت به دنبال مهدی لیموچی بودند و رقیب سرسختی مثل سپاهان برای جذب این بازیکن از آلومینیوم داشتند، گفته می‌شود به توافق نهایی با اراکی‌ها برای جذب این بازیکن رسیده‌اند.

باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان طی روزهای گذشته پیشنهادات متعددی برای جذب لیموچی داشتند و برای جذب این بازیکن که تحت قرارداد آلومینیوم اراک بود، مبالغ مختلف به همراه جابه‌جایی بازیکن را پیشنهاد دادند که هیچ‌یک از آنها مورد موافقت قرار نگرفت، اما ظاهرا قرمزها توانسته‌اند رضایت ایرالکو را دریافت کنند.

2031375

باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مدام پیگیر جذب لیموچی بود تا این انتقال را رقم بزند و جای خالی مهدی ترابی را پر کند که گفته می‌شود توافق نهایی بین طرفین صورت گرفته و بعید نیست طی امروز یا فردا این انتقال نهایی شود و شاگرد سیدمجتبی حسینی به جمع قرمزها برود.

باشگاه پرسپولیس حاضر شده در ازای پرداخت مبلغی به آلومینیوم اراک، رضایت‌نامه مهدی لیموچی را دریافت کند و طرفین روی یک عدد مشخص که هنوز مشخص نیست، به توافق رسیده‌اند و فقط یک امضا و رضایت بازیکن باقی مانده است.

نکته مهم برای این انتقال، موافقت مهدی لیموچی با پیشنهاد پرسپولیس هم هست و این بازیکن هم باید از نظر مالی به توافق با سرخ پوشان برسد تا این انتقال نهایی شود و ستاره ملی‌پوش آلومینیوم به جمع قرمزها برود.

2031552

باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ بازیکنی را به طور قطعی جذب نکرده و بعید نیست مهدی لیموچی را به‌عنوان نخستین خرید تابستانی خود معرفی کند و با قدرت وارد نقل و انتقالات شود.

لیموچی در فصل اخیر لیگ برتر پنج گل به ثمر رساند و پنج پاس گل داد و در جام حذفی نیز یک گل زد و سه پاس گل داد که عملکردش موجب شد تا مورد توجه پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرد ولی در نهایت سرخ پوشان به توافق و جمع‌بندی برای این انتقال با باشگاه آلومینیوم رسیده‌اند.

نظر شما