شناسهٔ خبر: 67569065 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بازنشستگان چراغ راه کارکنان بنياد شهيد و امور ايثارگران هستند

صاحب‌خبر -
بازنشستگان چراغ راه کارکنان بنياد شهيد و امور ايثارگران هستند
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در همایش تجلیل از بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان طی سخنانی، بازنشستگان را چراغ راه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.

به گزارش «ایثار»، جمال اسدی در همایش تجلیل از بازنشستگان بنیاد گلستان به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان طی سخنانی، بازنشستگان را چراغ راه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: بازنشستگان نیروی‌هایی امانت دارو با تجربه هستند و باید موردحمایت بیشتر قرارگیرند و خدمات آنان تداوم داشته باشد تا بتوان از علم و تجربه آن‌ها بهره برد.
وی افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی است و همه باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با تأکید بر اینکه حفظ ارتباط همکاران بازنشسته با بخش‌های مختلف باید در اولویت برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد، یادآور شد: همکاری‌ بازنشستگان هرگز نباید با بنیاد قطع شود تا بتوانیم از تجربیات گران‌قدر این عزیزان بهره‌مند شویم.
وی بابیان اینکه بازنشستگان جوانی خود را ایثارگرانه صرف خدمت به بهترین بندگان خدا کردند افزود: روز تکریم بازنشستگان فرصت مغتنمی است تا از زحمات سی‌ساله بازنشستگان در خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تجلیل کنیم.
در انتهای این مراسم انتخابات کانون صنفی بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار و اعضای جدید این کانون انتخاب شدند.
انتهای پیام/

نظر شما