شناسهٔ خبر: 67567314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سمنان ميزبان ششمين دوره و سي و سومين دوره مسابقات بين المللي سريز و فجر

صاحب‌خبر -
سمنان ميزبان ششمين دوره و سي و سومين دوره مسابقات بين المللي سريز و فجر
خبرگزاری آریا - یکشنبه 17 تیرماه با حضور سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به همراه هیئت همراه در محل فدراسیون بدمینتون تفاهم نامه ی برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی سریز جوانان و سی و سومین دوره مسابقات بین المللی فجر 2025 در استان سمنان به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون محمدرضا پوریا در این دیدار ضمن تشریحی از جایگاه ویژه مسابقات بین المللی فجر در ورزش کشور اذعان کرد این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است و دارای رنک جهانی می باشد و تنها مسابقات بین المللی است که منظم در روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.
در این جلسه که فرشاد نصرتی دبیرکل فدراسیون بدمینتون، مینا کاریزی مدیر روابط بین الملل فدراسیبون، حسن رهایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل سمنان، مجید محمدی معاون امور ورزشی اداره کل سمنان، مصطفی پهلوان رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان و سید سعید میرحسینی مسئول امور و ارزیابی عملکرد اداره کل سمنان حضور داشتند، دکتر پوریا سمنان را استانی با پیشینه ی خوب و پرافتخار در بدمینتون کشور دانسته وافزود امیدواریم با تلاش های مدیرکل محترم و حمایت های استاندار محترم میزبان خوبی برای بدمینتون بازان سایر کشور ها باشیم .
پوریا با اشاره ای به میزبانی های گذشته سمنان یادآور شد سال 71 میزبان مسابقات بین المللی فجر سمنان بود که همچنان از آن دوره یاد میشود و همچنین اولین دروه مسابقات بین المللی سریز جوانان در سمنان برگزار شد.
در ادامه علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، میزبانی های بین المللی برای هر استانی را دارای ویژگی های توریستی و ورزشی دانست که موجب رشد آن رشته در آن استان خواهد و همچنین می تواند به اقتصاد هر استانی کمک کند. آقای علوی ابراز امیدواری کرد که با کمک تمام دستگاه های استان سمنان بتوان میزبان شایسته ای برای بدمینتون ملی باشند و موجب سرافرازی ایران اسلامی شوند.
در پایان تفاهم نامه ی برگزاری مسابقات بین المللی سریز که ششمین دوره ی آن از 4 لغایت 7 بهمن ماه و سی و سومین دوره مسابقات بین المللی فجر که 8 لغایت 13 بهمن ماه در سمنان برگزار خواهد شد به امضای ریاست فدراسیون و مدیرکل سمنان رسید.

نظر شما