شناسهٔ خبر: 67566117 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امروز در فرهنگسرای امید؛

ویژه برنامه «قیام جوانان» برگزار می‌شود

زینب رازدشت تازکند

ویژه برنامه «قیام جوانان» با رویکرد شناخت و بررسی بیانیه‌ گام دوم انقلاب توسط نوجوانان امروز دوشنبه ۱۸ تیر در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل باقری رئیس فرهنگسرای امید با اشاره به اجرای برنامه قیام جوانان گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم و استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان و نقش آفرینی آنان در پیشبرد اهداف مطروحه در این بیانیه، نیاز به تشکیل حلقه‌هایی از جوانان و نوجوانان داریم تا نسل جوان متعهد را به عرصه مدیریت کشور وارد کرده و زمینه سازی برای روی کار آوردن یک دولت جوان و حزب اللهی را فراهیم کنیم.

وی ادامه داد: از این رو درصد هستیم تا با برگزاری این برنامه گفتمانی با جهت گیری مشخص، افزایش روحیه امید و ارائه راه کارهای عملی ایجاد نماییم که ضمن آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم انقلاب، آنان را نسبت به فرمان قیام، حماسه آفریدن، خلق حرکت عمومی و… آگاه سازیم تا وارد میدان شده و در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند. از اهداف این برنامه می‌توان به شناسایی استعدادهای ناشناس و سازماندهی نشده، آشنایی با اندیشه‌های حضرت امام و مبانی انقلاب، تشکیل هسته‌های فرهنگی در بین جوانان و همچنین توانمندسازی و تربیت تشکیلاتی جوانان اشاره کرد.

رئیس فرهنگسرای امید در پایان گفت: این‌برنامه دوشنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات فرهنگسرای امید واقع در خیابان هفده شهریور، خیابان خشکبارچی، جنب پارک خیام برگزار می‌شود و حضور در آن برای نوجوانان آزاد است.

نظر شما