شناسهٔ خبر: 67566035 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

خبر فوری برای متقاضیان وام قرض الحسنه بدون سود | شرایط ثبت نام وام 200 میلیونی با حساب سپرده

مشتریان بانک سینا در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در این مجموعه می‌‌توانند از تسهیلات طرح «اطلسی» بهره ببرند. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان اعلام شده است.

صاحب‌خبر -
مشتریان بانک سینا در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در این مجموعه می‌‌توانند از تسهیلات طرح «اطلسی» بهره ببرند. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح اطلسی بانک سینا هستند باید حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه از مدت زمان تشکیل حساب آن‌ها گذشته باشد. ضمنا متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته و اعتبار شغلی مورد نظر بانک را هم دارا باشند. پس از دریافت این وام ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت اقساط آن وجود دارد.

 
لازم به ذکر است افراد با دریافت این وام تنها امکان خرید از انواع کالا و محصولات فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را خواهند داشت و نمی‌توانند برای موارد دیگر به کار ببرند.

 

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، افراد باید هر ماهه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد.. جمع رقم وام و سود آن نیز 278 میلیون و 909 هزار و 995 تومان خواهد بود.
 
بانک سینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
بانک خصوصی سینا بیست و هشتم اسفندماه 1387 به منظور ارائه خدمات پولی و بانکی آغاز به کار کرد. در حال حاضر این مجموعه خدماتی مانند افتتاح انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات ارزی، بانکداری شرکتی و خدمات بانکداری الکترونیکی را دارد.
این بانک به دلیل داشتن مزایایی مانند برخورداری از کارکنان با سرعت زیاد در ارائه خدمات به مشتری، دقت در ارائه خدمات بانکی و درست کاری آن‌ها، برخورداری مجموعه از پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیکی، اعتماد به مشتریان و گستردگی شعب آن در نقاط مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است.

 

نظر شما