شناسهٔ خبر: 67565825 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در نامه‌ای به رییس جمهور منتخب تاکید شد؛

دولت چهاردهم از دیدگاه‌های متولیان سلامت زنان استفاده کند

حبیب احسنی پور

رییس هیات مدیره انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران، بر توجه دولت چهاردهم به استفاده از دیدگاه های کارشناسی متخصصین زنان و زایمان در پیشبرد سیاست‌های جمعیتی کشور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در نامه سودابه کاظمی اسکی رئیس هیأت مدیره انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران، خطاب به رئیس جمهور منتخب، بر استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصین رشته‌های مختلف در تدوین برنامه‌های دولت تاکید شده است.

در این نامه خطاب به مسعود پزشکیان، عنوان شده است: بر خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که فوق تخصصی متعهد در کسوت استاد تمام دانشگاه از میان جامعه ارزشمند پزشکی مورد وثوق جامعه برای این مقام مهم انتخاب شد.

بر این باوریم که با استناد به درایت، تجربه، کلان نگری و روحیه مردمی حضرتعالی، در انتخاب معاونین، وزرا و مشاورین امین و صدیق و استفاده از خرد جمعی با برنامه‌ای قوی، فنی و عملیاتی، اعتماد و امید را بر مردم این سرزمین هدیه نموده و مرهمی خواهید بود بر آلام قلب‌های رنجدیده.

آنچه امروز نیاز کشور است و جنابعالی نیز به درستی بر این نقیصه دست گذاشته اید استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصین رشته‌های مختلف در تدوین برنامه‌های دولت است.

به همین جهت انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران به نمایندگی از جامعه هفت هزار نفری متخصصین زنان و زایمان کشور به عنوان متولیان سلامت زنان، مادران و خانواده‌های این مرز و بوم، آمادگی خود را جهت هرگونه همراهی و همکاری با مجموعه مدیریتی آن مقام محترم در راستای اعتلای سلامت جامعه اعلام می‌دارد.

امید است در راستای حمایت از سیاست‌های جمعیتی، فرزندآوری، سلامت زنان و مادران جامعه، مجموعه متخصصین زنان و زایمان به عنوان متولیان اصلی این حوزه تحت عنایت ویژه آن مقام قرار گیرند.

توفیق روزافزون حضرتعالی را در خدمت به مردم و کشور عزیزمان از خداوند منان خواستاریم.

نظر شما