شناسهٔ خبر: 67565711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بایرن این مدافع را ارزان به یونایتد نمی‌فروشد!

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، که در یورو 2024 نیمکت‌نشین بوده، به شدت مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بین دو باشگاه تاکنون به طور مستقیم انجام نشده، اما بایرن مونیخ آماده است که به این انتقال چراغ سبز نشان دهد. دی لیخت که در سال 2022 با مبلغ 67 میلیون یورو از یوونتوس به بایرن پیوست، در برنامه‌های جدید ونسان کمپانی، سرمربی جدید بلژیکی این تیم، جایی ندارد.

منابع آگاه در باشگاه بایرن مونیخ مدعی هستند که این باشگاه خواهان دریافت دست‌کم 50 میلیون یورو ثابت به همراه پاداش‌های متغیر برای انتقال این بازیکن است. این رقم در مجموع می‌تواند به 60 میلیون یورو برسد. این رقم با توجه به سابقه مصدومیت رباط صلیبی لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن که سال گذشته با مبلغ 45 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست، معقول به نظر می‌رسد. منچستریونایتد در ابتدا قصد دارد پیشنهادی 40 میلیون یورویی به علاوه پاداش ارائه دهد. قرارداد دی لیخت با بایرن تا سال 2027 اعتبار دارد.

بایرن مونیخ قصد دارد در مجموع حدود 200 میلیون یورو برای خریدهای تابستانی خود هزینه کند. این باشگاه تاکنون مدافع هیروکی ایتو، هافبک‌ها میشائیل اولیس و ژوائو پالینیا را به ترتیب با مبالغ 23.5، 51 و 49.5 میلیون یورو جذب کرده است. همچنین یوسیپ استانیسیچ و آریون ابراهیموویچ هم از دوره‌های قرضی خود بازگشته‌اند.

2051626

نظر شما