شناسهٔ خبر: 67565450 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

موج بزرگ آوارگان به سمت غرب غزه/ هشدار تخلیه صادر شد

اقتصادنیوز: به دنبال هشدار اسرائیل برای تخلیه مناطقی در شرق غزه، موج بزرگی از آوارگان به سمت غرب شهر غزه به راه افتادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، پس از هشدار ارتش رژیم اشغالگر مبنی بر تخلیه بلوک‌هایی در محله‌های التفاح، الدرج و شهر قدیمی غزه، ویدئوهایی از موج جدید آوارگی در این منطقه منتشر شده است. آوارگان فلسطینی که دستور تخلیه ارتش اسرائیل را دریافت کردند از خطرات بزرگی صحبت کردند که جان آنها را تهدید می‌کرد، آنها گفتند پس از دریافت دستور تخلیه و لزوم حرکت به سمت مناطق غربی شهر غزه، بلافاصله بمباران و تیراندازی جنگ‌افزارهای اسرائیلی آغاز شد که هدف از آن، گسترش عملیات نظامی است که از محله الشجاعیه آغاز شده است.

این آوارگان فلسطینی اعلام کردند به دلیل بمباران مداوم مدارس و بیمارستان‌ها از سوی رژیم صهیونیستی و نبود اماکن امن، جایی برای رفتن و پناه گرفتن ندارند.آوارگان تصریح کردند در نتیجه شدت بمباران‌های اشغالگران در پی صدور دستور تخلیه نتوانستند هیچ وسیله و لوازم ضروری از منازل‌شان بردارند.در نتیجه حملات مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون، بیش از 38 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 87 هزار نفر زخمی شده‌اند که اغلب آنها، زنان و کودکان هستند.

نظر شما