شناسهٔ خبر: 67565381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیام مشکوک ستاره آمریکا: اخراج سرمربی در راه است!

کریستین پولیشیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، با ارسال پیامی به هواداران پس از حذف از کوپا آمه‌ریکا، شایعات درباره اخراج گرگ برهالتر، سرمربی تیم را افزایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا در تورنمنت خانگی تابستان امسال پس از ناکامی در صعود از مرحله گروهی، با شکست ۱-۰ مقابل اروگوئه در کانزاس سیتی، از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ حذف شد.

شکست شوکه‌کننده ۲-۱ مقابل پاناما پیش از این، میزبان را در آخرین بازی دور گروهی خود در برابر تیمی که تحت هدایت مارسلو بیلسا با اعتماد به نفس بالا بازی می‌کرد، با چالش بزرگی مواجه کرد.

نمایش ضعیف آن‌ها در شب بازی مقابل اروگوئه و در ادامه حذف آنها، فشار زیادی بر برهالتر وارد کرده که اکنون با چالش بزرگی برای حفظ شغل خود پیش از جام جهانی ۲۰۲۶ که در خاک آمریکا برگزار می‌شود، مواجه است.

2051622

مسئولان فوتبال آمریکا قرار است طی هفته آینده درباره سرنوشت او تصمیم‌گیری کنند، در همین حین درخواست‌ها از سوی هواداران و برخی از اهالی فوتبال در آمریکا، برای اخراج او افزایش یافته است.

با توجه به اینکه شایعات درباره آینده برهالتر به شکل قابل توجهی بیشتر شده، پیام جدید پولیشیچ برای هواداران نیز به این اخبار دامن زده است.
مهاجم آث میلان با انتشار عکسی از خود در استوری اینستاگرامش نوشت: «هواداران آمریکا، شما شایسته بهتر از این‌ها هستید و روزهای بهتری در پیش دارید.»

این پیام موجب شده که برخی از هواداران تصور کنند که ممکن است منظور پولیشیچ اخراج برهالتر و تغییر سرمربی تیم ملی باشد اما تاکنون نشانه‌ای از اخراج دیده نشده است و هیچ شایعه جدی‌ای در مورد تصمیم نهایی برای ماندن یا رفتن برهالتر وجود ندارد.

اما درخواست‌ها از اهالی فوتبال آمریکا برای استعفا یا برکناری این مربی ۵۰ ساله پس از نمایش شرم‌آور در کوپا آمه‌ریکا به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.
پس از کلینت دمپسی، الکسی لالاس و کارلی لوید، اسطوره‌های فوتبال آمریکا، گروه‌های هواداری نیز با فعالیت‌هایی در ورزشگاه‌ها و همچنین فضای مجازی، خواستار اخراج برهالتر شده‌اند.

نظر شما