شناسهٔ خبر: 67565108 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

اجاره آپارتمان 100 متری در شهرک غرب تهران ماهی 40 میلیون تومان !

شهرک غرب یکی از مناطق خوش‌نشین تهران است که امروزه به‌دلیل افزایش قیمت خانه دیگر خرید آپارتمان و یا هر ملک دیگری در این منطقه به رویا تبدیل شده است. در عین حال بسیاری از افراد به دلیل موقعیت خوب این منطقه و دسترسی‌های آن، زندگی در شهرک غرب را به باقی مناطق ترجیح می‌دهند.

صاحب‌خبر -
شهرک غرب یکی از مناطق خوش‌نشین تهران است که امروزه به‌دلیل افزایش قیمت خانه دیگر خرید آپارتمان و یا هر ملک دیگری در این منطقه به رویا تبدیل شده است. در عین حال بسیاری از افراد به دلیل موقعیت خوب این منطقه و دسترسی‌های آن، زندگی در شهرک غرب را به باقی مناطق ترجیح می‌دهند.
 در این گزارش مقدار بودجه‌ای که برای رهن و اجاره یک خانه 100 متری در شهرک غرب به آن نیاز است را بررسی می‌کند.
رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در شهرک غرب
*یک واحد آپارتمان 100 متری با سال ساخت 1393 فول بازسازی‌شده، با ودیعه 500 میلیون تومان و اجاره ماهی 40 میلیون تومان قابل اجاره است. این خانه 2 اتاق خواب دارد و به گفته مالک رو به آفتاب است و ویوی خوبی هم دارد.
*همچنین یک واحد آپارتمان 100 متری دوخوابه، در خیابان دادمان و بدون آسانسور، با 400 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 40 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه نخست یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد.
*از سوی دیگر، آپارتمان 100 متری در خیابان فلامک که در سال 1400 ساخته شده، با اجاره ماهیانه 62 میلیون تومان و ودیعه 700 میلیون تومانی قابل انعقاد قرارداد است. این واحد دوخوابه در طبقه سوم واقع شده و روف گاردن و لابی هم دارد.
دریان سفر امید
 
رهن و اجاره آپارتمان بالای 100 متر در شهرک غرب
*یک واحد آپارتمان 105 متری دوخوابه، در برج‌های شهرک غرب که در طبقه چهارم قرار دارد و در سال 1393 ساخته شده، برای اجاره آگهی شده است. این واحد با آسانسور و پارکینگ و انباری با ودیعه 500 میلیون تومانی و ماهی 50 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.
*همچنین آپارتمان 110 متری واقع در خیابان فلامک شمالی، که 6 سال سن دارد و در طبقه چهارم واقع شده نیز یکی دیگر از آپارتمان‌های قابل اجاره در این منطقه است. این واحد با نورگیری عالی سالن و 2 اتاق‌ خواب با ماهی 55 میلیون تومان کرایه و 500 میلیون تومان ودیعه در املاک موجود است.
*یک واحد دیگر در فلامک با متراژ 101 با آسانسور و انباری اما بدون پارکینگ با 300 میلیون تومان ودیعه و ماهی 57 میلیون تومان قابل اجاره است.
*در همین منطقه، آپارتمان ۱۱۰ متری با ۲ اتاق خواب و به‌صورت مبله با آسانسور، سونا و جکوزی و سالن ورزش با ودیعه 300 میلیون تومانی و ماهی 40 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.
*در برج هرمزان نیز یک واحد دوخوابه 30 سال ساخت با متراژ 110 متر بانورگیر عالی با شیشه‌های دوجداره، زمین‌بازی کودکان و بزرگ‌سالان، با 500 میلیون تومان ودیعه و ماهی 54 میلیون تومان قابل اجاره است.
 
رهن و اجاره آپارتمان بالای 150 متر در شهرک غرب
*160 متر آپارتمان 3 اتاق خوابه در شهرک غرب در برج اریکه و کلید نخورده با مبلغ 4 میلیارد تومان رهن کامل داده می‌شود. این واحد فول امکانات رو به آفتاب، استخر، سونا خشک و بخار و جکوزی هم دارد. همچنین آپارتمان ۱۹۵ متری، در مهستان، فول بازسازی‌شده بدون آسانسور با ماهی 90 میلیون تومان و ودیعه یک میلیارد تومانی اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه نخست قرار دارد.
*۱۷۱ متر آپارتمان در برج هرمزان که بازسازی هم شده، قابل اجاره است. این واحد با سه اتاق خواب و کابینت هایگلس و کف پارکت را می‌توان با یک میلیارد تومان و ماهی 85 میلیون تومان اجاره کرد. همچنین ۲۰۰ متر آپارتمان ۳ خوابه در طبقه 9 یک برج 15 طبقه، با ویو ابدی و سالن ورزش مجهز و حرفه‌ای،  ماهی 170 میلیون تومان با یک میلیارد تومتن ودیعه اجاره داده می‌شود./کاماپرس

 

نظر شما