شناسهٔ خبر: 67564690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پشتیبانی از بازی Exoprimal به پایان راه خود رسید پشتیبانی از بازی Exoprimal به پایان راه خود رسید

بازی Exoprimal سال گذشته عرضه شد؛ اما خیلی زود به فراموشی سپرده شد و اکنون تنها یک سال پس از انتشار، دیگر محتوای جدیدی برای آن تولید نخواهد شد. هنوز هم می‌توانید Exoprimal را تجربه کنید؛ اما همان‌طور که در اوایل این هفته توسط کپکام تایید شد، زمانی‌که فصل چهارم بازی در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۱ تیر) به

صاحب‌خبر -

بازی Exoprimal سال گذشته عرضه شد؛ اما خیلی زود به فراموشی سپرده شد و اکنون تنها یک سال پس از انتشار، دیگر محتوای جدیدی برای آن تولید نخواهد شد. هنوز هم می‌توانید Exoprimal را تجربه کنید؛ اما همان‌طور که در اوایل این هفته توسط کپکام تایید شد، زمانی‌که فصل چهارم بازی در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۱ تیر) به پایان برسد، به‌روز‌رسانی‌های آن نیز به پایان خواهد رسید.

در پست مذکور می‌خوانیم: «از بازی Exoprimal متشکریم. با انتشار به‌روزرسانی فصل چهارم، تمام محتوای برنامه‌ریزی شده برای Exoprimal به پایان رسیده است. پس از اتمام فصل چهارم در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۳، فصل اول بازخواهد گشت. سیزن پسِ یک تا سه دوباره برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آیتم‌های تمام فصول را به‌دست آورند.»

این پست همچنین شامل یک برنامه زمان‌بندی کوتاه است که نشان می‌دهد هر فصل چه زمانی در دسترس خواهد بود. فصل اول در ماه جاری شروع می‌شود؛ پس از آن فصل دوم در ماه اوت (مرداد)، فصل سوم در ماه سپتامبر (شهریور) و فصل چهارم در ماه اکتبر (مهر) آغاز می‌شوند و این چرخه به همین صورت ادامه خواهد یافت.

مبارزات بازی Exoprimal

لازم نیست نگران کم شدن محتواها باشید؛ زیرا کپکام تایید کرده است که تمام حالت‌های موجود در آینده نیز در دسترس خواهند بود؛ حالت‌هایی از جمله Dino Survival ،Savage Gauntlet ،Time Loop Rebellion و موارد دیگر.

Exoprimal یک بازی شوتر چندنفره و سوم‌شخص است که توسط کپکام توسعه یافته و منتشر شده است. در این بازی، گیمرها کنترل یک اکسوفایتر را در دست دارند و باید با شکست دادن یک هوش مصنوعی شیطانی به‌نام لویاتان، وظایف خود را تکمیل کنند و در عین حال با دایناسورها نیز مبارزه کنند.

در گیم‌پلی بازیکنان به دو تیم پنج‌نفره تقسیم می‌شوند و باید با یکدیگر به رقابت بپردازند، دایناسورها را شکست دهند و وظایف خود را قبل از تیم رقیب تکمیل کنند. این بازی هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-369693

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

بازی Street Fighter 6 به رکورد فروش جدیدی دست پیدا کرد

ادامه مطلب

به‌روزرسانی جدید و بزرگ بازی Stardew Valley در راه کنسول‌ها و موبایل

ادامه مطلب

به‌روزرسانی جدید Forza Motorsport محتوای جدیدی را به‌همراه می‌آورد

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما