شناسهٔ خبر: 67563706 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ابوعبیده از استخدام هزاران جنگجو و بازسازی توانایی های نظامی القسام خبر داد

صاحب‌خبر -
ابوعبیده از استخدام هزاران جنگجو و بازسازی توانایی های نظامی القسام خبر داد
خبرگزاری آریا - سخنگوی گردان های القسام با بیان اینکه ما توانمندی های دفاعی مان را برای رویارویی با اشغالگران در سراسر سرزمین مان تقویت کرده ایم، گفت: در جریان جنگ توانستیم هزاران رزمنده جدید جذب کنیم که همه آنها برای حضور در نبرد هنگام ضرورت کاملا آماده‌اند.

بنابر این گزارش، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اظهار داشت: اشغالگران برای مجازات فلسطینی ها به دلیل پایبندی‌شان به خاک و سرزمین خود، به نسل کشی و کشتار آنها ادامه می دهند. جنایات آنها (صهیونیست ها) در زمینه نسل کشی، پاک‌سازی نژادی و کشتار هدفمند فلسطینی ها در کرانه باختری، بیت المقدس و باریکه غزه به اوج خود رسیده است.
سخنگوی گردان های القسام خاطرنشان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می کند و بیمارستان ها، مدارس، مساجد و کلیساها را مورد حمله وحشیانه قرار می دهد.
ابوعبیده افزود: جهانیان با مشاهده جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به دروغین بودن سازمان های بین المللی، ناتوانی و بی فایده بودن قوانین حقوق بشری ادعایی پی بردند.
وی گفت: مقاومت ما در برابر حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی، آغاز نشده است بلکه این عملیات فقط یک انفجار در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بود.
ابوعبیده افزود: فلسطینی ها همچنان بدون برخورداری از حمایت خارجی در غزه در حال مقاومت هستند و ملت فلسطین بدون دریافت کمک های غذایی و دارویی، پایداری می کند.
سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام خاطرنشان کرد: نظرسنجی ها پس از گذشت چندین ماه از آغاز حملات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به غزه نشان می دهد که ملت فلسطین چگونه از مقاومت حمایت می کند.
وی با اشاره به آمادگی نیروهای القسام گفت: همه گردان های 24 گانه ما به همراه همه گردان های مقاومت با دشمن صهیونیستی جنگیده و در سراسر باریکه غزه آنها را به زانو درآورده اند.
سخنگوی القسام با تأکید بر اینکه هیچ مکانی در غزه برای نظامیان اشغالگر امن نیست، گفت: آنها مانند سارقان در منازل یا پشت خودروهای زرهی پنهان می شوند.
ابوعبیده با اشاره به اینکه نبرد رفح و عملیات قهرمانانه رزمندگان القسام در محله الشجاعیه غزه و سایر مناطق، نشان دهنده قدرت مقاومت و شکست دشمن است، تصریح کرد: دشمن در سراسر باریکه غزه، ضربات دردناکی دریافت کرده است و همچنان دریافت می کند.
سخنگوی گردان های القسام با بیان اینکه رزمندگان این گروه مبارز در زمینه نبرد و رویارویی در مقابل ارتش اشغالگر، قوی تر شده اند، خاطرنشان کرد: ما توانمندی های دفاعی مان را برای رویارویی با اشغالگران در سراسر سرزمین مان تقویت کرده ایم.
ابوعبیده افزود: نیروهای القسام در شرایط خوبی قرار دارند. در جریان جنگ توانستیم هزاران رزمنده جدید جذب کنیم که همه آنها برای حضور در نبرد هنگام ضرورت کاملا آماده‌اند.
سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام تصریح کرد: محور نتساریم در مرکز باریکه غزه، محور رعب و کشتار برای دشمن خواهد بود و دشمن با شکست فضاحت باری از آن خارج خواهد شد.
ابوعبیده گفت: پیروزی مطلقی که بنیامین نتانیاهو از آن صحبت می کند به معنی پیروزی شخصی و راضی نگه داشتن دریوزگان کابینه اش است.

نظر شما