شناسهٔ خبر: 67563620 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

المپیک پاریس در سایه نگرانی‌های امنیتی و بیمه‌ای؛ خسارت‌های چند میلیون دلاری در کمین!

شرکت‌های بیمه که با المپیک پاریس همکاری می‌کنند، نگران وقوع حملات تروریستی یا انتشار تصاویر جعلی تولید شده توسط هوش مصنوعی در این رویداد بزرگ هستند. این نگرانی‌ها می‌تواند به لغو رویدادها و متحمل شدن میلیون‌ها دلار خسارت برای شرکت‌های بیمه منجر شود.

صاحب‌خبر -

شرکت‌های بیمه که با المپیک پاریس همکاری دارند نگران خسارت‌های چند میلیون دلاری هستند.

به گزارش فارس، شرکت‌های بیمه‌ نگران هستند که حملات تروریستی یا تصاویر جعلی تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند المپیک پاریس را از مسیر خارج کند و خطر لغو رویدادها و میلیون‌ها دلار خسارت را به دنبال داشته باشد. پس از آن که بازی های المپیک 2020 توکیو برای یک سال به تعویق افتاد بیمه ها با ضرر مواجه شدند.

جنگ در اوکراین و غزه و موجی از انتخابات در سال جاری از جمله در فرانسه، ترس از خشونت با انگیزه سیاسی در رویدادهای مهم جهانی را افزایش داده است.

بیمه آلمانی آلیانز با بازی‌های المپیک پاریس همکاری دارد. سایر شرکت های بیمه مانند بازار لویدز لندن نیز خدماتی را ارائه می کنند.

ایکه بورگل رئیس برنامه المپیک و پارالمپیک آلیانز گفت: همه ما از وضعیت ژئوپلیتیکی که جهان در آن قرار دارد آگاه هستیم. ما متقاعد شده‌ایم که کمیته بین‌المللی المپیک، پاریس 2024 همراه با مقامات فرانسوی، اقدامات درستی را برای چالش‌های میدانی انجام می‌دهند.

رئیس پلیس پاریس ماه گذشته گفت که احتمال حملات داعش مهم‌ترین نگرانی امنیتی برای بازی‌ها است.

اندرو داکسبری رئیس بخش بیمه بیزلی گفت: این یک رویداد بزرگ است، در یک شهر بسیار بزرگ،

 که به خودی خود کنترل آن بسیار دشوار است.

نظر شما