شناسهٔ خبر: 67563584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار اسطوره شنا و شيرجه کشور با مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان

صاحب‌خبر -
ديدار اسطوره شنا و شيرجه کشور با مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان
خبرگزاری آریا - تقی عسگری پیشکسوت شنا و شیرجه کشور با حضور در صندوق حمایت با عباس واحدی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این دیدار، تقی عسگری قهرمان شنا و شیرجه ی کشور و دارنده مدال نقره و برنز بازی های آسیایی 1951 دهلی نو، از دغدغه فکری و قلبی خود در سن 100 سالگی در زمینه ساخت استخرهای ملی و بین المللی استاندارد در سطح کشور سخن گفت و همچنین ادامه داد: سالیان سال است که با توجه به تجربیات خود در زمینه معماری، تحقیقات و مطالعات درباره ساخت استخرهای استاندارد سه گانه و بین المللی طبق کتابچه قوانین فینا (فدراسیون جهانی شنا) به مسئولان فدراسیون شنا و شرکت توسعه پیشنهاد کردم که تعدادی از استخرهای موجود در سطح کشور مورد اصلاح قرار بگیرند.
در ادامه عباس واحدی مدیرعامل صندوق گفت: رشته ورزشی شنا در زمره ی رشته های پر مدال المپیک قرار دارد و کسب سهمیه و توفیق در این رشته نیازمند برنامه ای جامع و بلندمدت و البته قابل اجرا می باشد. خوشبختانه با حضور کیومرث هاشمی در رأس ورزش کشور و همچنین دغدغه مندی ایشان برای رسیدگی به ورزش های پایه و پرمدال با انجام طرح آمایش سرزمینی قطعا در آینده نزدیک شاهد اتفاقاتی مثبت در این زمینه خواهیم بود.
واحدی افزود: صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان خانه شما اساتید و اسطوره های ورزش کشور است و بنده و همکارانم خود را موظف به ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می دانیم.

نظر شما