شناسهٔ خبر: 67563127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آزادی تا امشب به سرخ‌ها اکی می‌دهد

پرسپولیس در انتظار خبر مهم از امارات!

یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش مهاجم فصل گذشته نساجی قائمشهر است که ساعاتی پیش راهی امارات شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس علیرغم جدایی ستاره‌هایش در پنجره تابستانی همچنان در جذب نفرات مدنظرش ناکام مانده و به دلیل تفاوت بالایی که رقم پیشنهادی این باشگاه با دیگر تیم‌های خواهان گزینه‌هایش دارد، نتوانسته به نتیجه لازم نزدیک هم شود.

یکی از گزینه‌هایی که پرسپولیس طی روزهای اخیر باب مذاکره با وی را باز کرده محمدرضا آزادی مهاجم فصل گذشته نساجی قائمشهر است که سابقه بازی در استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد. بازیکنی که بنا به توافق سه جانبه باشگاه نساجی قائمشهر با تیم اماراتی در قبال پرداخت مبلغ 330 هزار دلار در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

با این حال باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با محمدرضا آزادی دنبال کرده و توانسته نظر مثبت این بازیکن را برای پوشیدن پیراهن قرمز جلب کند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز در گفتگویی که با رضا حدادیان مالک نساجی داشته نیز روی شرایط جذب این بازیکن به صحبت پرداخته که البته حدادیان با اشاره به توافقنامه صورت گرفته، مدعی شده در صورتی که تیم اماراتی کنار بکشد، مشکلی با این انتقال نخواهد داشت.

2021894

آزادی نیز ساعاتی پیش با انتشار پستی رسما از هواداران نساجی قائمشهر خداحافظی کرده و البته راهی امارات شده است. موضوع مهم البته اینجاست که باشگاه پرسپولیس بار دیگر این انتقال را با آزادی مورد بررسی قرار داده است و از او خواسته در صورتی که شرایط باشگاه اماراتی به سمت کنسل شدن قرارداد پیش رفت، پاسخ مثبت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کند.

گفته می‌شود آزادی نیز قرار است امشب در جلسه با مدیران باشگاه امارات بحث عبور از توافقنامه صورت گرفته را دنبال کند و در صورتی که موفق به انجام این موضوع شود در بازگشت زودهنگام به تهران، پای میز مذاکره نهایی با پرسپولیس بنشیند. در صورتی که آزادی موفق به انجام این موضوع شود، این خبر را امشب به مدیران تیم اعلام خواهد کرد و در غیر اینصورت او کار خود را در تیم اماراتی برای فصل آتی دنبال خواهد کرد.

نظر شما