شناسهٔ خبر: 67562804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

گزینه پرسپولیس در باشگاه الفجیره امارات رویت شد / اختصاصی خبرورزشی

یکی از بازیکنانی که پرسپولیس برای فصل آینده روی او حساب باز کرده، حالا در باشگاه اماراتی دیده شده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا آزادی از جمله بازیکنانی است که پرسپولیس روی او برای لیگ بیست و چهارم حساب باز کرده و طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر قرمز پوش شدن این بازیکن اسبق استقلال به گوش می‌رسید. البته آزادی همچنان با باشگاه نساجی قرارداد دارد و جدا شدنش از جمع قرمزپوشان مازنی تابع شرایط خاصی است. آزادی یک فصل دیگر بازیکن نساجی محسوب می‌شود ولی بند فسخی در قراردادش دارد که به موجب آن اگر ۳۳۰ هزار دلار به این باشگاه بپردازد، می‌تواند آن را فسخ کرده و تیم جدید خود را انتخاب کند.

اتفاقا از اطراف باشگاه نساجی هم خبر می‌رسد که آنها هیچ مشکلی با جدایی آزادی ندارند و تیم جدید او نیز تفاوتی برای شان نمی‌کند بلکه فقط می‌خواهند مبلغ بند فسخ را دریافت کنند و به آزادی گفته‌اند اگر این پول را بدهد، می‌تواند جدا شود. پیرامون همین مساله خبردار شدیم در حالی که قبلاً صحبت از پیوستن محمدرضا آزادی به تیم العروبه امارات بود، حالا بحث حضور این بازیکن در الفجیره امارات جدی شده و محمدرضا آزادی برای گفتگو با آنها به امارات رفته است.

نساجی تاکید دارد اگر ۳۳۰ هزار دلار را بگیرد، با جدایی آزادی موافقت می‌کند ولی مساله اینجاست که العروبه به بازیکن نساجی پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری داده‌ بود که ۳۳۰ هزار دلار از آن به نساجی می‌رسید و ۵۰ هزار دلارش نیز گیر مدیر برنامه حاضر در امارات می‌آمد. از قرار معلوم او باید مبلغی را هم به مدیر برنامه خود داخل ایران بدهد و به همین خاطر روی هم کمتر از ۲۰۰ هزار دلار نصیبش می‌شد و همین مساله محمدرضا را برای عقد قرارداد در امارات دچار تردید کرده بود. آخرین اخبار رسیده حکایت از آن دارد که مدیران باشگاه پرسپولیس نیز با همتایان خود در نساجی تماس گرفته و خواهان جذب محمدرضا آزادی شده‌اند اما مازندرانی‌ها تاکید کرده‌اند در این رابطه باید با خود این بازیکن صحبت شود چون آنها صرفاً با دریافت بند فسخ با جدایی او موافقت خواهند کرد و اصلاً برایشان اهمیتی ندارد که تیم بعدی محمدرضا آزادی العروبه امارات باشد یا اینکه او را در الفجیره یا پرسپولیس ببینند. حرفی که نساجی چی ها به فولادی ها هم گفته بودند. نساجی فقط در صورت دریافت 330 هزار دلار، آزادی را آزاد می کند.

گویا حالا الفجیره پیشنهادی به آزادی داده که به صرفه تر از پیشنهاد العروبه است. آزادی دقایقی قبل در باشگاه الفجیره امارات رویت شد و به گفته یکی از نزدیکانش، با مدیران این باشگاه تازه لیگ برتری شده بر سر کلیات توافق کرده و فقط توافق بر سر جزییات باقی مانده است.

الفجیره امارات امسال دوباره به لیگ برتر صعود کرده و در سالیان گذشته علی اصغر مدیر روستا مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در این تیم توپ می‌زد.

نظر شما