شناسهٔ خبر: 67562776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت و گو با مهر؛

هاشم اسکندری: به درخواست اهالی بولینگ و بیلیارد دوباره نامزد شدم

زینب حاجی حسینی

رییس پیشین فدراسیون بولینگ و بیلیارد بعد از نام نویسی برای ورود به انتخابات این فدراسیون گفت: به درخواست اهالی بولینگ و بیلیارد مجدد کاندیدا شدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم اسکندری امروز (یکشنبه ۱۷ تیر) در روز دوم نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اقدام به دریافت و تکمیل فرم مربوطه برای ورود به انتخابات این فدراسیون کرد.

این دوره نام نویسی در حالی برای متقاضیان ریاست در فدراسیون بولینگ و بیلیارد تعیین شده که تیر سال ۱۴۰۱ به منظور تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون، ثبت نام کاندیداها صورت گرفت و در راستای آن اقداماتی هم برای برگزاری انتخابات انجام شد اما هیچ یک از آنها به نتیجه نرسید و همین مسئله دوره سرپرستی طولانی مدتی را به مجموعه بولینگ و بیلیارد تحمیل کرد.

اسکندری که سه دوره متوالی ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد را بر عهده داشت، در ان دوره نام نویسی کاندیداها نیز امادگی رسمی خود را برای ادامه ریاست اعلام کرد اما با مشکلاتی مواجه شد که اتفاقاً زمینه ساز جلوگیری از تشکیل مجمع انتخاباتی یا عدم نتیجه گیری از آن شد.

با این اوصاف وی در دومین روز از دوره جدید نام نویسی از کاندیداها، اقدام به ثبت نام کرد چراکه تاکید دارد مشکلی برای ورود به انتخابات ندارد.

هاشم اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: به جز دوره‌های سرپرستی، طی ۱۲ سال ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد را بر عهده داشتم و تمام تلاشم رونق داخلی این رشته و معرفی بهتر در بُعد بین المللی بود کما اینکه بسیاری از نتایج و موفقیت‌ها، گواه نتیجه گیری از اقدامات انجام شده در این زمینه بود.

وی تاکید کرد: طی یک سال و نیم گذشته نیز با وجود بلاتکلیفی مدیریت فدراسیون، همچنان کنار مجموعه بودم و حتی از جایگاه بین المللی نیز برای حمایت از بولینگ و بیلیارد و کمک به توسعه و ارتقای این رشته، بهره گرفتم.

اسکندری که اخیراً در سمت خود به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون بولینگ و بیلیارد آسیا ابقاء شد، تاکید کرد: به واسطه این کرسی بین المللی، منع قانونی برای ادامه ریاست ندارم.

وی یادآور سد: خوشحالم که موانع پیش روی انتخابات این فدراسیون مرتفع شد و پس از دو سال عزم وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات جزم شده است.

اسکندری با بیان اینکه ۱۳ سال پیش زمانی که به این فدراسیون آمدم تنها یک مدال وجود داشت اما امروز بیش از یکصد و چهل مدال کسب کرده ایم، افزود: جایگاه دوم در آقایان و نهم در بانوان را در رتبه بندی جهانی بدست آوردیم و از برترین مربیان داخلی و خارجی در این کار بهره گرفتیم. میزبانی‌های بزرگی را در سطح جهانی و آسیایی تجربه کردیم و در این بخش سرامد هستیم.

وی در خصوص ثبت نام مجدد در انتخابات گفت: به زعم کارشناسان سه دوره گذشته یکی از پر فروغ ترین ها نسبت به فدراسیون‌های مشابه بوده ایم. از مسائلی که برخی برای فدراسیون بوجود آوردند کمی دلسرد بودم اما به در خواست ورزشکاران و خانواده بزرگ بولینگ و بیلیارد یکبار دیگر قدم به عرصه انتخابات گذاشتم تا اقدامات سه دوره پیشین را تمام کنم.

اسکندری در ادامه افزود: احداث پایگاه حرفه‌ای های اسنوکر در آسیا، ساخت مرکز بولینگ و افزایش تعداد ورزشکاران در فدراسیون حرفه‌ای های جهان از جمله برنامه‌های من در دور چهارم خواهد بود.

رئیس پیشین فدراسیون بولینگ و بیلیارد تاکید کرد: بنا دارم تا اگر یکبار دیگر مجمع به من اعتماد کند و در رأس امور قرار گرفتم، ضمن به روز کردن زیر ساخت‌ها، اقدامات و برنامه‌های از پیش مشخص شده را محقق کنم.

نظر شما