شناسهٔ خبر: 67562417 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعتراف صریح ارتش رژیم صهیونیستی: نمی‌توان حماس را از بین برد

ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی به رهبران سیاسی این رژیم به صراحت به آنها خبر داد، برای از بین بردن حماس، چند سال زمان نیاز است که معنایش از دست رفتن همه اسرای صهیونیست خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، ارتش اسرائیل به صراحت به رهبران سیاسی خبر داده است، اگر به دنبال از بین بردن حماس هستند، باید منتظر چند سال جنگ باشند و این به آن معنی است که تمام اسرا را از دست خواهند داد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، فرماندهان ارتش اسرائیل بر این باورند که توافق مبادله اسرا صحیح‌‌ترین راه نجات آنها است حتی اگر این کار به بهای بقای حماس در قدرت باشد.

در همین راستا تسفی بارئیل تحلیلگر ارشد روزنامه هاآرتص در یادداشتی که در شماره امروز آن منتشر شد، اعتراف کرد، امروز سرنوشت اسرای اسرائیلی به سیاست‌های پیچیده اسرائیل مرتبط شده است و شاهد آن بودیم که بارها از آنها به عنوان برگ‌های برنده در بازی‌های سیاسی استفاده شده است.

وی افزود تحولات اخیر در مذاکرات دردناکی که انجام می‌دهیم نشان می‌دهد که احتمالا به توافق با حماس نزدیک شده‌ایم، اما باز هم توپ به دست نخست وزیر افتاده است، فردی که تا به امروز همه کار کرد، اما هیچ یک از اقداماتش در راستای منافع ربوده شدگان(اسرا) نبود، بلکه همه چیز برای تقویت ائتلاف جنایتکارش صورت گرفته است، حال آیا او راه دیگری را برای مین‌گذاری مسیر توافق در حال انجام خواهد یافت یا آنکه فشارهای بین المللی و داخلی معادلات قدرت را برای او تغییر می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما