شناسهٔ خبر: 67561763 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

توصیف روزنامه اصلاح‌طلب از مسعود پزشکیان: او نه خاتمی است و نه موسوی و نه کروبی

روزنامه هم میهن نوشت: پزشکیان نه خاتمی است و نه روحانی. نه موسوی است و نه کروبی. استقرار دولت او گام اول یک تحول عمیق فکری و گفتمانی در تحول‌خواهی است که می‌تواند با زبانی صادقانه، بیانی مردمی و ادبیاتی روشن هم سیاست‌زدگی مفرط را تخفیف بدهد و هم چتر اصلاح‌طلبی را از رویکرد‌های الیگارشیک دور کند.

صاحب‌خبر -
توصیف روزنامه اصلاح‌طلب از مسعود پزشکیان: او نه خاتمی است و نه موسوی و نه کروبی
کد خبر: 666320
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۷ ۱۸:۰۰:۰۰

روزنامه هم میهن به توصیف مسعود پزشکیان پرداخته است.

به گزارش هم میهن، مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح‌طلبان متعلق و منتسب به هیچ یک از احزاب عمده و اصلی نیست. او با ادبیاتی با رویکرد مذهبی و دینی و بیانی قابل فهم و روشن و مردمی  که آشکارا از زبان متکلف و فلسفی و دشوار کلاسیک سیاسی فاصله دارد توانسته اقبال و آراء بخشی از جامعه را با خود همراه کند و کوشید به تعبیر خودش صدای بی‌صدایان باشد‌ و از سیستان و کردستان برای مصادیق آنان استفاده می‌کند.

این روزنامه افزوده است: پزشکیان نه خاتمی است و نه روحانی. نه موسوی است و نه کروبی. استقرار دولت او گام اول یک تحول عمیق فکری و گفتمانی در تحول‌خواهی است که می‌تواند با زبانی صادقانه، بیانی مردمی و ادبیاتی روشن هم سیاست‌زدگی مفرط را تخفیف بدهد و هم  چتر اصلاح‌طلبی را از رویکرد‌های الیگارشیک دور کند. این ادعا به معنی رهایی گفتمان نو در چنبره و قبضه پوپولیسم نیست. سازوکاری برای درانداختن طرح و راهبردی است که قدم اول آن باور به این نکته است که سیاست پروژه نیست؛ یک پروسه بر مبنای واقع‌گرایی و رئالیسم سیاسی است. او مسعود پزشکیان است که شبیه هیچ‌کس نیست.

 

برچسب‌ها:

نظر شما