شناسهٔ خبر: 67561340 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

جوکار: رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور همه ملت ایران است

ایسنا

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات کشور در سایه تعامل و ارتباط بین قوا ممکن بوده و امروز باید همه برای حل مشکلات دست به دست هم دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار با تاکید بر ضرورت همدلی برای توسعه ملی با پایان رقابت های انتخاباتی، بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند که جای تامل دارد. مردم نقش خود را ایفا کرده و در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری روز گذشته پیامی را به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه صادر کردند که چند بخش دارد؛ در وهله اول از مردم بابت حضور حماسی در مرحله دوم انتخابات تشکر کردند. نکته دومی که رهبری بر آن تاکید کردند تبریک به منتخب مردم بود و نکته بعدی در رابطه با ادامه کار بود.

نماینده مردم یزد افزود:‌ همان طوری که رهبری تاکید کردند دوران رقابت ها تمام شده است و اکنون زمان رفاقت است. قطعا در دوران رفاقت در سایه تعامل و بهره گیری از همه توانمندی ها و ظرفیت هایی که در داخل کشور وجود دارد باید با همدلی برای حل مشکلات کشور گام برداشت.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم ایران است. چه کسانی که در انتخابات شرکت کردند و رای دادند و چه کسانی که به کاندیدای دیگری رای دادند و یا چه کسانی که رای ندادند، تفاوتی ندارند. باید یک برنامه ریزی و اولویت بندی برای حل مسائل کشور صورت بگیرد.

جوکار در پایان تاکید کرد: حل این مشکلات در سایه تعامل و ارتباط است. باید دست به دست هم داده و از نیروهای انقلابی و مومن در دولت چهاردهم استفاده شود تا شاهد ادامه مسیر پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

نظر شما