شناسهٔ خبر: 67561322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فوری: گوهری از پرسپولیس می‌رود

دروازه‌بان پرسپولیس و این باشگاه تصمیم به پایان همکاری با یکدیگر گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که در فصل اخیر لیگ برتر به‌عنوان بازیکن قرضی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک رفته و شرایط خوبی در این تیم داشت، در بازگشت به جمع سرخ پوشان منتظر تعیین تکلیف دروازه این تیم بود و با توجه به فسخ قرارداد یک طرفه علیرضا بیرانوند، پیش‌بینی می‌شد در جمع قرمزها بماند که این اتفاق نیفتاد و تصمیم به جدایی گرفت.

این دروازه‌بان که در فصل اخیر شرایط خوبی در آلومینیوم اراک داشت، یک سال دیگر از قراردادش با باشگاه پرسپولیس باقی مانده بود، اما تصمیم به فسخ یک طرفه نگرفت و رفتاری متفاوت با علیرضا بیرانوند انجام داد ولی حالا در شرایطی قرار دارد که خیلی زود جدایی‌اش را قطعی می‌کند.

احمد گوهری که پس از یک سال و نیم بازی برای پرسپولیس و تجربه قهرمانی همراه با این تیم، فصل قبل را در آلومینیوم اراک سپری کرد، اکنون برای پایان همکاری با سرخ پوشان به توافق رسیده و احتمالا به زودی این اتفاق می‌افتد.

2015213

گفته می‌شد گوهری علاقه‌مند به ادامه همکاری با پرسپولیس و رقابت با گلر جدید سرخ پوشان است، اما شرایط همکاری برای دو طرف فراهم نشد تا او تصمیم به جدایی بگیرد.

گوهری با توجه به عدم پرداخت مطالباتش از سوی پرسپولیس شرایط فسخ یک طرفه قرارداد را داشت، اما این کار را طی روزهای گذشته انجام نداده بود ولی حالا فسخ قرارداد طرفین به طور توافقی انجام می‌شود.

نظر شما