شناسهٔ خبر: 67561159 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خداحافظی با 7 جام؛

سنگ تمام پورتو در بدرقه مهدی طارمی (عکس)

باشگاه پورتو به شکل ویژه‌ای به جدایی ستاره ایرانی خود واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی چهار سال درخشان در پورتو پشت سر گذاشت و در حالی به پایان قراردادش با این باشگاه رسید که در آخرین بازی خود با پیراهن اژدهایان نیز توانست بهتر از همه بازیکنان کار کند و با گلزنی، نقش مهمی در قهرمانی جام حذفی داشته باشد و خداحافظی‌اش شکوهمندانه شود.

ستاره ایرانی پورتو که قرار است به زودی قراردادش با باشگاه اینتر میلان را نهایی کند، خاطرات شیرین زیادی در پورتو برای خود و تیمش رقم زد و این باشگاه نیز به شکل ویژه‌ای او را بدرقه کرده است.

مهدی طارمی پس از اینکه در ریو آوه درخشید و به آقای گلی لیگ برتر پرتغال رسید، راهی پورتو شد و در چهار فصل گذشته نیز یکبار این عنوان را به دست آورد و علاوه بر آن، هفت جام قهرمانی را هم با اژدهایان بالای سر برد و با این افتخارات به اینتر میلان رفت.

2051463

این ملی‌پوش ایران در دوران حضورش در باشگاه پورتو که هر فصل بهترین گلزن تیمش بود، توانست با این باشگاه یک قهرمانی در لیگ برتر پرتغال، سه قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی جام اتحادیه (لیگ‌کاپ) و دو قهرمانی سوپر جام را به دست بیاورد.

باشگاه پورتو به مناسبت جدایی مهدی طارمی، تصاویر خاطره انگیز این بازیکن و جام‌هایی که این بازیکن به دست آورد را منتشر کرده و برای او نوشته: «پادشاه پارسی. چیزی جز احترام برای مهدی طارمی نیست.»

نظر شما