شناسهٔ خبر: 67560812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یزد میزبان کارگاه آموزشی خوشنویسی قرآنی شد

نخستین کارگاه آموزشی خوشنویسی قرآنی با حضور اساتید برجسته کشوری این هنر به میزبانی یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، انجمن خوشنویسان یزد نخستین کارگاه آموزشی خوشنویسی قرآن کریم را با محوریت خطوط نسخ و ثلث برگزار کرد.این کارگاه با حضور اساتید برجسته کشوری در این حوزه برگزار شد و اصول تخصصی خوشنویسی قرآن کریم به صورت عملی آموزش داده شد.

حسام‌الدین خورشیدی مسئول انجمن خوشنویسان یزد در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: این کارگاه با تدریس علیرضا بخشی، استاد برجسته در خط نسخ و عضو شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران و همچنین مجید داستانی، استاد خط ثلث و نفر اول جشنواره‌های خوشنویسی ملی و بین‌المللی، برگزار شد.

خورشیدی افزود: انجمن خوشنویسان یزد از سال 1356 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از یکصد نفر در سطوح ممتاز، فوق ممتاز و استادی در این انجمن عضویت دارند.

شایان ذکر است که یزد به عنوان یکی از مراکز برجسته هنر خوشنویسی کشور شناخته می‌شود و اساتید بزرگی در این استان به فعالیت می‌پردازند و آثار بسیار فاخری از این اساتید به جای مانده است.

برگزاری این کارگاه، فرصتی ارزشمند برای علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی در یزد فراهم کرد تا از تجربیات و دانش اساتید برجسته کشور بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/781/

نظر شما