شناسهٔ خبر: 67560765 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دلیل کندی روند نقل‌وانتقالات استقلال/ خریدهای غیرممکن از لیست خرید نکونام!

حضور بازیکنان تکراری لیست فصل گذشته جواد نکونام باعث کندی روند جذب بازیکن در نقل و انتقالات تیم استقلال شده است.

صاحب‌خبر -

با ادعای برخی از رسانه‌ها علی قلی زاده، علی کریمی، محمد کریمی، جواد آقایی پور، رامین رضاییان، عارف آغاسی، محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده، سامان قدوس، مهدی قایدی، امیرحسین حسین‌زاده و محمدحسین اسلامی در لیست جواد نکونام قرار داشته اند و اینکه اگر این بازیکنان جذب نشده‌اند به دلیل کم کاری مدیریت باشگاه استقلال است و متهم اصلی ناکامی‌استقلال در نقل و انتقالات، مدیریت این باشگاه است.

 مشابه این اتفاق در فصل گذشته افتاد و جواد نکونام با ارائه لیستی، درخواست جذب همه آنها را داشت که پس از ناکامی‌باشگاه استقلال در جذب این بازیکنان، هجمه‌ها و فشارها روی علی خطیر، مدیرعامل تیم استقلال شدت گرفت.

با کمی‌تامل در مورد این اتفاق تکراری، سوالی به وجود می‌آید مبنی بر اینکه با وجود اینکه جواد نکونام می‌داند این بازیکنان هرکدام به دلیل مشکلاتی به ایران نمی‌آیند چرا هر بار نام آنها را در لیست خود می‌آورد؟ 

فصل گذشته که نام این بازیکنان در لیست نکونام قرار گرفته بود اکثر آنها اعلام کردند به دلایلی امکان حضور در تیم استقلال را ندارند اما می‌بینیم این فصل نیز نام برخی از این بازیکنان در لیست سرمربی استقلال است و قاعدتا نظر این بازیکنان تغییری نکرده که باشگاه استقلال بتواند این بازیکنان را جذب کند.

این اتفاق باعث شده تا تیم استقلال روند کند و ناموفقی در نقل و انتقالات داشته باشد که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

نظر شما