شناسهٔ خبر: 67560506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازی عجیب یاران شهاب زاهدی در 6 دقیقه

آویسپا فوکوکا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل کیوتو سانگا شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم جِی لیگ ژاپن، تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در حالی که برای دومین بازی پیاپی شهاب زاهدی را در ترکیب نمی‌دید و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 13:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم بِست دنکی مقابل کیوتو سانگا رده نوزدهمی قرار گرفت.

یاران زاهدی که در هفت مسابقه رسمی اخیرشان فوق‌العاده ظاهر شده و یک تساوی و 6 پیروزی داشتند، در دیدار خانگی امروز نتوانستند به این روند ادامه بدهند و در لحظات پایانی با شکست زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در دقیقه 3+90 مسابقه امروز گل تساوی را مقابل کیوتو سانگا به ثمر رساند، اما نتوانست یک امتیاز بگیرد و صعود یک پله‌ای داشته باشد و در نهایت هم با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.

2051448

آویسپا فوکوکا در حالی که شهاب زاهدی را از نیمه اول به‌عنوان یار جانشین در اختیار داشت، با شکست دو بر یک در این مسابقه مقابل حریف پایین جدولی خود، 35 امتیازی و در رتبه ششم جی لیگ ماند و فرصت صعود به رده پنجم را از دست داد.

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا که پیش از این دیدار در 16 مسابقه هفت گل زده و دو پاس گل داده بود، در دقیقه 27 بازی امروز برابر کیوتو سانگا به جای ولینگتون مصدوم به زمین آمد که سه شوت به سمت دروازه حریف زد و دوندگی زیادی داشت ولی موفق به گلزنی نشد.

نظر شما