شناسهٔ خبر: 67560418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد فعلا متقاضی ندارد

مهلت نام‌نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی به پایان روز دوم رسید که هنوز هیچ فردی برای ورود به انتخابات اقدام نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون بولینگ و بیلیارد از روز شنبه (۱۶ تیر) آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه دارد.

روز دوم این مهلت تعیین شده در حالی امروز به پایان رسید که هنوز هیچ فردی برای دریافت و تکمیل مدارک مربوطه و اعلام رسمی حضور در انتخابات اقدام نکرده است.

نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی در برنامه وزارت ورزش قرار گرفته است که پیش از این و در تیر سال ۱۴۰۱ نیز در آستانه اتمام دوره ریاست هاشم اسکندری، نام نویسی از کاندیداهای این فدراسیون انجام شد اما بعد از گذشت دو سال، تصمیم بر تکرار نام نویسی گرفته شد.

۳۰ مهرماه سال ۱۴۰۱ دوره ریاست هاشم اسکندری در فدراسیون بولینگ و بیلیارد به پایان رسید. وی بعد از آن به عنوان سرپرست به فعالیتش ادامه داد. تا قبل از ۸ آذر ۱۴۰۲ و انتخاب علی سلطانپور به عنوان سرپرست جدید، طی سه مرحله برای تشکیل مجمع انتخاباتی تاریخ تعیین شد اما یا مجمع تشکیل شد و به نتیجه نرسید و یا اینکه اصلا مجمعی تشکیل نشد و همین مسئله منجر به بلاتکلیفی ۲۰ ماهه مجموعه بولینگ و بیلیارد شده است.

نظر شما