شناسهٔ خبر: 67559161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

گزینه نکونام با باشگاه استقلال به توافق رسید

مهدی تیکدری بعد از خروج از باشگاه استقلال ادعا کرد هنوز با این تیم قراردادی امضا نکرده است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

 مهدی تیکدری مدافع راست فصل گذشته تیم گل گهر پس از جلسه با مدیران باشگاه استقلال، مقابل دفتر این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: هنوز قراردادی امضا نشده و برای صحبت به باشگاه استقلال آمدم و وضعیتم تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. در یکی دوسال اخیر بحث پیوستنم به تیم استقلال بارها مطرح شد و امروز با باشگاه استقلال صحبت کردیم و به توافقات خوبی نیز رسیدیم و در روزهای آینده وضعیت مشخص خواهد شد.

تیکدری اضافه کرد: باشگاه استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ کشور هستند و هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم ها بازی کند، مخصوصا باشگاه استقلال که باشگاه بزرگی است و اگر اتفاق پیوستنم به باشگاه استقلال بیفتد قطعا با هدف های بزرگ شخصی و تیمی به این باشگاه می آیم و امیدوارم هرچه خیر است برای من و باشگاه استقلال پیش بیاید.

مهدی تیکدری ادامه داد: این قول را به هواداران استقلال می دهم که اگر به باشگاه استقلال بیایم با تمام قدرت می آیم و برای سربلندی پیراهن استقلال می جنگم. من از بزرگترها، دوستان، خانواده و همینطور بزرگترهای باشگاه استقلال مشورت گرفتم و آنها راهنمایی ام کردند و امیدوارم این اتفاق بیفتد و به باشگاه استقلال بپیوندم. 

گزینه جناح راست استقلال در خاتمه تاکید کرد: هر بازیکنی که به باشگاه بزرگ می آید باید خودش را آماده چالش ها بکند، من هم آماده ام با تمام وجودم بجنگم تا خودم را ثابت کنم و بتوانم به تمام هدف هایم اعم از شخصی و ملی برسم.

 

نظر شما