شناسهٔ خبر: 67557980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دو پیشنهاد عجیب به پپ گواردیولا/ اگر از فوتبال خسته شدی مربی من شو!

پپ گواردیولا برای تماشای مسابقات تنیس ویمبلدون در استادیوم حضور یافت و تنیسور آلمانی شوخی جالبی با او کرد که باعث خنده مربی کاتالانی شد.

صاحب‌خبر -

پپ گواردیولا برای تماشای دیدار الکساندر زورف آلمانی و کامرون نوری بریتانیایی در باشگاه تنیس آل انگلند لاون در لندن که مسابقات ویمبلدون در حال برگزاری است حضور یافت. گواردیولا با همراهی همسرش کریستینا سیرا و دخترش ماریا در جایگاه رویال باکس ورزشگاه نشست در حالیکه افراد مشهوری نیز در کنار او حضور داشتند از جمله کونچیتا مارتینس قهرمان سال ۱۹۹۷، مارک فیلیپوسیس فینالیست انفرادی مردان در سال ۲۰۰۳ و سرمربی سابق انگلیس روی هاجسون.

و اگر کسی هم بود که تا انتهای بازی متوجه حضور خانواده گواردیولا در ویمبلدون نشده بود، تنیسور آلمانی الکساندر زورف تمام توجهات را به سمت او معطوف کرد و پس از صعود به دور بعد پیامی به پپ گواردیولا فرستاد.

زورف گفت: «بازی در این زمین زیبا، در مقابل رویال باکس که امروز مهمانان باورنکردنی زیادی داریم، باعث افتخار است.» او سپس با انگشت به سمت گواردیولا اشاره کرد و ادامه داد: «اسطوره فوتبال پپ گواردیولا آنجاست و از دیدنش کمی استرس می‌گیرم. خیلی متشکرم که به اینجا آمدید، افتخار بسیار بزرگی برای من است. راستی بایرن مونیخ به مربی احتیاج دارد، اما اگر از فوتبال خسته شدی می‌توانی تا همیشه من را در زمین تنیس تمرین بدهی.» گواردیولا که از خنده روده‌بر شده بود با دست به زورف اشاره کرد که بس کند و ادامه ندهد. این حرف‌های زورف با استقبال تماشاچیان روبرو شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز واکنش زیادی نشان دادند و از شوخ‌طبعی زروف استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: رونالدو همه را شوکه کرد/ تنیس را به فوتبال ترجیح می‌دهم!

نظر شما