شناسهٔ خبر: 67557446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم:

پیام رهبر انقلاب می‌تواند مانیفست همکاری دولت با مردم و مسئولین و جناح‌های مختلف باشد

عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: پیام رهبر انقلاب می‌تواند مانیفست همکاری دولت با مردم و مسئولین و جناح‌های مختلف باشد و همه باید به آن وفادار و ملتزم باشیم و به دولت کمک کنیم.

صاحب‌خبر -
پیام رهبر انقلاب می‌تواند مانیفست همکاری دولت با مردم و مسئولین و جناح‌های مختلف باشد
کد خبر: 666347
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۷ ۱۳:۱۴:۲۷

محمود واعظی عضو حزب اعتدال و توسعه روز یکشنبه در گفت‌وگویی با موضوع انتخابات، گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری در مقایسه با سه انتخابات قبل در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ رقابتی‌تر و پرشورتر بود.

به گزارش ایرنا بخش هایی از گفت و گوی واعظی را در ادامه می خوانید:

 

  • خوشبختانه در ۱۵ تیر مشارکت بالا بود و انتخابات بسیار سالم برگزار شد. یعنی همان ۴ اصلی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید دارند که انتخابات ایران باید رقابتی، سالم، با مشارکت بالا، در امنیت باشد، در انتخابات روز گذشته رعایت شد.
  • با توجه به ناراحتی‌هایی که از مسائل معیشتی و اقتصادی و مسائل مختلف وجود داشت به نظر می‌رسید برخی از مردم قهر کرده و تصمیم نداشتند در انتخابات شرکت کنند یا تصور می‌کردند شرکت‌شان در انتخابات تأثیر ندارد،  با وجود این، این سد شکسته شد و دیروز یک روز مهم برای جمهوری اسلامی بود و مردم با حضور گسترده خود حماسه جدیدی آفریدند.
  •  کشور ما امروز با مشکلات مختلفی در ارتباط با تحریم و مسائل داخلی و خارجی مواجه است و نیاز داریم همتی مشابه آن‌چه مردم رقم زدند بین مسئولین، دست‌اندرکاران، سیاسیون و مردم ایجاد شود و همه دست به دست هم دهند و این مسائل را حل کنند.
  • بالاخره در عرصه انتخابات به دلیل رقابت‌هایی که وجود دارد بعضا ممکن است در مواردی اخلاق کمرنگ شود، مثل اینکه در مناظره‌ها برخی مطالبی رد و بدل شد که با فرهنگ اسلامی ما سازگاری ندارد، اما مهم این بود و اصل پیام رهبری این بود که هرچه بود تمام شده و الان زمان آن است که رقابت به رفاقت تبدیل شود و این هم نه در ظاهر، بلکه در عمل. لذا این پیام بسیار مهم و تعیین‌کننده است.
  • این دولت همانگونه که آقای پزشکیان بارها گفته‌ بدون مردم نمی‌تواند کار به این بزرگی را انجام دهد و لذا حتما نیازمند آن است که مردم به دولت کمک کنند.
  • پیام رهبر انقلاب می‌تواند مانیفست همکاری دولت با مردم و مسئولین و جناح‌های مختلف باشد و همه باید به آن وفادار و ملتزم باشیم و به دولت کمک کنیم.
  • آنچه دولت انجام می دهد برای این است که مردم در رفاه باشند و مشکلات آنها برطرف شود و سفره‌های مردم گسترش پیدا کند، روابط مان با کشورهای همسایه و دنیا بهتر شود و دشمنی‌ها کاهش پیدا کند. امیدواریم با کمک به دولت همه شاهد بهتر شدن وضعیت کشور و برداشته شدن تحریم‌ها باشیم.

نظر شما