شناسهٔ خبر: 67557159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تعمیرگاه نیسان جوک با ضمانت 12 ماهه تعمیرگاه نیسان جوک با ضمانت 12 ماهه

تعمیرگاه نیسان جوک % تعمیر موتور نیسان جوک تعمیرگاه نیسان جوک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بهترین تعمیرگاه نیسان جوک کجاست؟ هزینه تعمیر موتور نیسان جوک چقدر است؟ جهت تشخیص مشکل موتور نیسان جوک چه باید کرد؟ و یا بهترین محل تعمیرات نیسان جوک در تهران کجاست؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

تعمیرگاه نیسان جوک % تعمیر موتور نیسان جوک

تعمیرگاه نیسان جوک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بهترین تعمیرگاه نیسان جوک کجاست؟ هزینه تعمیر موتور نیسان جوک چقدر است؟ جهت تشخیص مشکل موتور نیسان جوک چه باید کرد؟ و یا بهترین محل تعمیرات نیسان جوک در تهران کجاست؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

تعمیرگاه نیسان جوک

تعمیر خودرو نیسان جوک به دلیل نیازمندی به تخصص و توانایی بالا در زمینه شناخت و بررسی ماشین های خارجی و همچنین تخصص و فوق العاده بالا در زمینه تعمیر ماشین، باید به مراکز معتبر و حرفه ای سپرده شود تا بدین ترتیب تمام مشکلات موجود در خودرو به بهترین شکل ممکن با حداقل هزینه رفع گردد.

خوشبختانه امروزه تعمیرگاه های مجهز وحرفه‌ای مانند تهران پلاس که در زمینه تعمیر خودروهای خارجی خدمات ارائه می دهد باعث شده اند تا تمام نگرانی های مشتریان در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی مخصوصاً جوک به حداقل برسد.

تعمیرگاه نیسان جوک و مورانو

.مشخصات فنی نیسان جوک

در زیر درپوش موتور نیسان جوک اسکای پک و پلاتینیوم پیشرانهٔ ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۵۹۸ سی‌سی تنفس طبیعی قرارگرفته است که می‌تواند ۱۱۷ اسب بخار را در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۵۸ نیوتن متر را در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند که نسبت به جثه و وزن ۱۲۰۳ کیلوگرمی این خودرو نباید انتظار چندان بالایی از آن داشت ولی در کل به نظر برای مصارف داخل شهر و خانواده بد نیست.

تعمیر موتور نیسان جوک

یکی از قسمت هایی که در نیسان جوک معمولا دچار خرابی می شود موتور خودرو است. هر چند که می توان با سرویس به موقع خودرو خرابی موتور را نیز تا حد زیادی کاهش داد. موتور خودرو دائما در حال کار برای حرکت خودرو و تولید نیروی محرکه است همین امر سبب می شود تا بیشتر از سایر بخش های خودرو دچار فرسودگی شود یکی از موارد که عامل اصلی خرابی موتور نیسان جوک شناخته می شود تمام شدن روغن موتور است.

روغن موتور نقش واسطه ای را دارد که سبب می شود قطعات داخلی موتور در حین حرکت روی هم ساییدگی پیدا نکنند و فروسده نشوند اگر روغن موتور تمام شود این قطعات به هم برخورد کرده و در اغلب موارد می شکنند. تعمیر موتور جوک علاوه بر زمان به هزینه ی به مراتب بیشتری نسبت به تعویض روغن موتور نیاز دارد. موراد زیر گوشه از خدماتی است که تهران پلاس (تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران) در بخش تعمیر موتور انجام می دهد.

  • تعمیر اساسی موتور شامل یاتاقان زدن و سوختن واشر سرسیلندر و روغن سوزی
  • تعمیر یا تعویض کاتالیزور
  • عیب‌یابی و تعمیر خام سوزی و بد کار کردن موتور
  • رفع صدای اولیه‌ی موتور هنگام استارت و روشن کردن موتور
  • تعمیر ترمز دستی برقی

تعمیر نیسان جوک

تعمیر نیسان جوک

تعمیر گیربکس نیسان جوک

گیربکس از بخشهای بسیار مهم در خودرو است که عدم کارکرد صحیح در این قسمت می تواند باعث بروز مشکلات جدی در بخش‌های دیگر شود. مثلا بروز صدا زوزه هنگام تعویض دنده یکی از مواردی است که نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس نیسان جوک است. همچنین تعویض روغن گیربکس نیز بسیار حائز اهمیت بوده و به گونه‌ای باید به صورت منظم انجام شود تا هیچگونه مشکلی در این بخش به وجود نیاید. خدمات زیر در بخش تعمیر گیربکس نیسان جوک تهران پلاس ارائه می شود.

  • تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس
  • تعمیرات ساعت گیربکس
  • تعمیرات توربین و رفع تقه‌ی تعویض دنده‌ها و گاز هرز
  • عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر گیربکس

تعمیر سیستم تعلیق و جلوبندی

یکی از وظایف اصلی جلوبندی ایجاد بالانس هنگام رانندگی در سطوح نا هموار می باشد که در صورت عدم کار کرد صحیح این قسمت، ضربات احتمالی در سطح نا هموار ب سر نشینان منتقل شده و شما هنگام رانندگی احساس راحتی نخواهید کرد. معمولاً هنگام بروز مشکل در جلوبندی ممکن است صداهای غیرعادی ایجاد شود و یا نشتی به وجود بیاید که در صورت عدم تعمیر این مورد ممکن است هزینه های بسیار بالایی برای شما ایجاد گردد. موارد زیر گوشه ای از خدمات ارائه شده در بخش جلوبندی و سیستم تعلیق تهران پلاس (تعمیرگاه نیسان جوک) است.

  • سرویس جلوبندی، تنظیم زاویه‌ی چرخ‌ها و رفع لاستیک سایی
  • تعمیر جعبه فرمان و رفع روغن‌ریزی (با یکسال گارانتی)
  • تعمیر و تعویض کمک‌ها و کمپرسور باد
  • تنظیم ارتفاع خودرو جوک در تعمیرگاه نیسان جوک

تعمیرات برقی ، سیم کشی و الکترونیکی

سیم کشی اتومبیل یا برق خودرو یکی از موارد بسیار مهمی است که باعث می گردد تا بخش های مختلف اتومبیل به صورت صحیح عمل کنند از حرکت برف پاک کن ها گرفته تا باز کردن شیشه ها و روشن شدن خودرو و یا استفاده از سیستم صوتی، سنسور ها، رادار ها و موارد دیگر همگی به انرژی نیاز دارند که تمام این انرژی به وسیله سیم کشی و یا برق خودرو تامین می گردد. با توجه به پیچیده بودن سیستم برقی خودرو های خارجی، باید عیب یابی و رفع مشکل خودرو را به تعمیرکار های متخصص و حرفه ای بسپارید. تهران پلاس خدمات برقی زیر با به صورت تخصصی ارائه می کند.

  • عیب‌یابی و تعمیر سیم‌کشی مطابق نقشه‌های کمپانی
  • عیب‌یابی و تعمیرات یونیت‌ها شامل (ECM، TCM، ABS و …
  • تعمیرات سان‌روف
  • عیب‌یابی و تعمیرات کروز و رادار و سنسورهای سپر
  • تعویض ترانس و لامپ‌های زنون
  • شارژ و گاز کولر و تعمیر کمپرسور و نشت‌گیری
  • تعمیر و شفاف‌سازی چراغ‌های جلو

تعویض پمپ بنزین نیسان جوک

تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

تعمیرات نیسان جوک به صورت تخصصی در مرکز تهران پلاس (تعمیرگاه نیسان تیانا) با ضمانت 12 ماهه انجام می شود. این نکته نشان دهنده اعتماد ما به کاری که انجام می دهیم .ما قبل از اینکه دست به تعمیر خودرو شما بزنیم فرایند عیب یابی و مشاوره را به صورت رایگان برای ماشین شما انجام خواهیم داد و پس از آن در صورتی که شما تمایل داشته باشید تعمیر خودرو شما را آغاز خواهیم کرد. پس از اگر در تهران حضور دارید و نیاز به تعمیر خودرو جوک خود دارید با ما در تماس باشید. همچنین تهران پلاس بهترین تعمیرگاه کیا در تهران است.

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

 

منبع: sharghdaily-936302

نظر شما